Prestigiosul premiu este acordat pentru prima oara unei firme romanesti de branding
Graphis, care de peste 60 de ani este un reper pentru excelenta in design, recunoaste prin premiul Gold in competitia Graphis Best in Design 2012 logoul polimorfic creat de Brandient pentru eMAG, leaderul retailingului online in Europa de Est. Identitatea inovativa desenata de Brandient va fi publicata in Graphis Design Annual 2012.
Logoul modular eMAG ilustreaza motive de bucurie in fiecare noua zi, intr-o maniera dinamica, relevanta si rapida, difuzand logouri personalizate pentru diferite momente si ocazii, adecvate profilului demografic al utilizatorilor sai.
Mai mult, noua identitate permite eMAG o platforma de comunicare simpla si foarte versatila – atat online cat si offline – cu impact crescut si costuri semnificativ mai mici.
"Gold la Graphis este un premiu din ‘liga mare’ a designului, ravnit de orice designer, iar castigarea sa anul acesta este o mandrie pentru Brandient si o premiera pentru Romania." – Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Partner, Brandient.
Logoul eMAG a fost creat de Cristian ‘Kit’ Paul, iar aplicatiile au fost implementate de Cristian Petre, Ciprian Badalan si Eugen Erhan.
Incepand cu International Journal of Visual Communication in 1944, Graphis a dezvoltat faimoasele sale Annuals, care au devenit publicatiile de cea mai inalta clasa in design, reprezentante ale bunului gust si ale atentiei impecabile la detalii.