Un design modern pentru cea mai puternica banca privata romaneasca
In contextul unei performante exceptionale in anul 2015, si al unor decizii ambitioase de management al schimbarii, Banca Transilvania a fructificat acest moment favorabil pentru o evolutie la nivelul brandului si a felului in care acesta se prezinta in fata audientelor interne si externe.
La a doua colaborare de anvergura cu unul dintre cei mai respectati antreprenori romani — Horia Ciorcila, si sub leadership-ul unuia dintre cei mai apreciati bancheri ai momentului — Omer Tetik, Brandient a fost sustinuta si inspirata sa propuna solutii curajoase de improspatare a identitatii vizuale a brandului, si sa abordeze identitatea dintr-o perspectiva asumata, aspirationala si inspirationala — atat pentru grupul intern de stakeholders, cat si pentru clienti si alti parteneri externi.
Designerii Brandient au protejat brand equity-ul acumulat de simbolul scutului si de culoarea galben, accentuand prin design ceea ce banca a reusit deja sa puna in mintea clientilor, si anume asociatorii de banca romaneasca, banca autohtona, banca pentru romanii intreprinzatori, intr-un stil care transmite modernism, dinamism, si pretiozitate naturala. Introducand o cromatica desprinsa perceptional din culorile institutionale ale identitatii nationale, Banca Transilvania isi asuma onoarea si responsabilitatea de a se identifica total ca brand romanesc.
“Noua identitate vizuala isi propune sa exacerbeze personalitatea carismatica si plina de vitalitate care defineste atat spiritul intreprinzatorului roman, cat si echipa BT. Logoul, tratat intr-o maniera moderna de design, a inspirat o platforma grafica generoasa, cu valoare de brand property, capabila sa asigure consistenta stilistica in toate manifestarile brandului. Componenta de incredere, care defineste domeniul bancar, este ajutata la nivel vizual printr-o litera solida si prin rigoare compozitionala”. —Ciprian Badalan, Design Director Brandient
Proiectul a avut ca mandat, pe langa improspatarea si modernizarea brandului in vederea sustinerii unor dezvoltari viitoare, si livrarea unor solutii de disciplina si consistenta a complexelor manifestari ale acestuia.
“Proiectele de schimbare a identitatii vizuale corporatiste implica resurse considerabile de timp si energie umana, o lipsa de confort in interiorul organizatiei, precum si multa subiectivitate. Ne-a ajutat enorm sa gasim un brand adorat intern de organizatie, si un Board care nu voteaza prin decision by committee, ci prin ambitie, aspiratie si credinta.” —Aneta Bogdan FCIM Managing Partner Brandient.