NOUL NUME MARCHEAZA EXTINDEREA DISTRIBUITORULUI DE ELECTRONICE/IT IN EUROPA DE EST
Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru unul din cei mai mari distribuitori de electronice, electrocasince si IT din Romania, incluzand schimbarea numelui din Asesoft Distribution in Network One Distribution (NOD). Miza noii identitati este gandita pentru intreaga regiune sud-est europeana, nu doar pentru piata locala: Network One Distribution a inceput deja activitatea pe piata din Moldova, urmand ca in decursul acestui an sa intre pe pietele din Bulgaria si Ungaria.
Noua identitate sustine curajul, viziunea si ambitia de leadership a proprietarului Iulian Stanciu de a construi un business multi-channel solid pe piata est-europeana, capabil sa incorporeze toate canalele de servire a consumatorului modern, sustinute de branduri deja reputate cum ar fi Emag si Flanco.
Brandient a gandit si implementat noua identitate verbala si vizuala a brandului, precum si manifestarile acesteia la nevoile specifice unui brand de distributie B2B. In mod special, sesiunile de brand engagement au fost primite cu entuziasm de cei 200 de angajati. Rezultatul celor sase luni de colaborare Brandient – Network One Distribution este o investitie in viitorul brandului, in acord cu strategia de expansiune a companiei.
Identitatea vizuala poarta semnatura lui Cristian Kit Paul, platforma de implemntare este semnata de designerul Iancu Barbarasa.
"Am creat un nume nou si am desenat un sistem de identitate flexibil si inteligent care sa reprezinte mai bine aceasta organizatie competititva si care sa le permita in acelasi timp semnalizarea unui nou capitol in dezvoltarea businessului."—Cristian Kit Paul, Creative Director, Founding Partner Brandient.
Acesta este al doilea proiect de rebranding realizat de Brandient pentru antreprenorul roman Iulian Stanciu, dupa succesul rebrandingului eMAG, din 2010.