Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient a desenat pro-bono noua identitate a Federatiei Romane de Rugby si a echipei nationale

brandient

de rugby

Federatia Romana de Rugby si-a lansat noua identitate vizuala, creata de Brandient intr-un proiect pro bono care a inceput in luna martie a acestui an.

“Incepand cu meciul Romania-Uruguay din 13 noiembrie, echipa nationala de rugby va juca sub o noua identitate vizuala, care ne dorim sa fie de bun augur de acum inainte. Multumim Brandient pentru sprijinul acordat si pentru munca depusa benevol in favoarea rugby-ului romanesc”, a declarat Alin Petrache, Presedintele FRR.

Brandient a acceptat solicitarea FRR si a sponsorului CEC Bank, in primul rand pentru impactul pozitiv pe care o astfel de identitate vizuala profesionista il are ca vector al brandului de tara al Romaniei — atat prin cresterea interesului si participarii interne la acest sport, cat si prin reprezentarea externa.

“FRR este un brand al oamenilor care iubesc ceea ce fac. Am fost onorat sa lucrez in acest proiect, iar responsabilitatea fata de sportivii si suporterii acestui sport nobil m-a inspirat. E placut sa simti ca, prin munca ta, esti parte dintr-un efort mai mare decit tine”, spune Bogdan Dumitrache, Brandient.

Noul logo reda intr-o maniera simpla, eleganta si originala simbolul frunzei de stejar (insemnul traditional al rugby-ului romanesc) desenat pe forma balonului oval. Simbolul poate functiona si de sine statator, intrucat sugereaza instantaneu si fara echivoc la ce se refera. Rezolvarea stilistica respira in acelasi timp hotarare si forta — calitati incontestabile ale romanilor in jocul de rugby.

Creatia grafica este semnata de designerii Brandient Bogdan Dumitrache si Cristian Petre si a fost aplicata la identitatea organizationala, echipament si materiale de promovare.

“Avem bucuria sa fi oferit o solutie memorabila si unica unui loc comun: frunza de stejar. Aceasta abordare este o proba a faptului ca nu frunza conteaza intr-un logo, ci identificarea si originalitatea. Suntem mandri sa vedem, pe acelasi tricou al acestor sportivi minunati, doua logouri desenate de Brandient (al doilea fiind al CEC Bank) pornind de la acelasi simbol, dar care se diferentiaza cu atata forta si claritate”, declara Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

Bucuresti, 05.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.