Brandient a desenat noul sortiment Biocarpet special conceput pentru curatarea covoarelor din locuintele ce gazduiesc animale de casa (catei sau pisici), in paralel cu redesenarea intregii game Biocarpet.
Interstar, compania producatoare a apreciatei game de produse comercializate sub brandul Biocarpet — leader de piata si brandul cu cea mai mare familiaritate pe piata romaneasca a sampoanelor de curatare si intretinere a covoarelor — a angajat Brandient pentru un proces de auditare si innoire a brandului, atat la nivelul identitatii, cat si al felului in care ambalajul comunica cu consumatorii.
Brandient a ajutat clientul in analiza oportunitatilor de pozitionare pe piata si a redesenat identitatea grafica a ambalajului, cu respect pentru brand equity-ul construit in timp — prin pastrarea elementelor de recognoscibilitate si memorabilitate ale brandului, dar adaugand un aer modern si intinerit. Redesenarea logoului si a etichetei s-a facut sub aceste considerente, in sustinerea unei abordari simplificate, moderne, cu o cromatica vie si atragatoare pentru audienta feminina a brandului. Cu aceasta ocazie, Brandient a desenat si noul sortiment Biocarpet dedicat gospodariilor care adapostesc animale de casa.
Noua identitate si designul de ambalaj au fost realizate de Cristian Petre, Creative Partner, Brandient.
“Am urmarit ca noul logo Biocarpet sa aiba vizibilitate si impact mai mare la raft, dar sa transmita si caracteristicile produsului, creand o compozitie vizuala dinamica si moderna.” — Cristian Petre, Creative Partner, Brandient.