Palas Iasi, cel mai mare proiect imobiliar din nord-estul Romaniei, a contractat Brandient pentru designul identitatii vizuale si a platformei sale grafice.
Proiectul imobiliar, conceput de Iulian Dascalu, este implementat de Iulius Group, cel mai mare dezvoltator si operator de mall-uri si centre comerciale din Romania si unul dintre primii dezvoltatori imobiliari din Europa de Est. Proiectul Palas Iasi este unic in Romania—o investitie privata de peste 260 milioane de Eur, care va crea mai mult de 4000 de locuri de munca permanente, intr-o abordare oras-in-oras ce cuprinde spatii rezidentiale, comerciale, de recreere si de business.
Ideea ce sustine designul a fost inspirata de cerintele clientului de a comunica sensul complexitatii si al unei sofisticari urbane. Designul vorbeste despre un ansamblu cosmopolit si un anume joie de vivre, exprimat intr-un limbaj contemporan. Noul logo si manifestarile sale vizuale au rolul de a sustine un brand modern si de a-i inspira pe locuitorii orasului, angajatii companiei si partenerii de afaceri.
"Logoul, construit in jurul istoriei voievodale a orasului si abordat intr-o maniera heraldic-moderna, include prin culoare si simboluri toate ariile functionale ale portofoliului imobiliar, in ideea de a genera un posibil meta-logo."—Ciprian Badalan, Designer Brandient.