Brandient a creat numele Apidava®, Di Melio® şi SuperBee® desenând în paralel identitatea de corporaţie şi de produse pentru producătorul transilvan de miere, într-un proces care a inclus strategia portofoliului şi arhitectura de brand. Apis Prod s-a înfiinţat în 1992, cu cei 50 de stupi ai profesorului Victor Mates, pornind ca o mică afacere de familie. Afacerea s-a dezvoltat şi a crescut odată cu apariţia marilor lanţuri de retail şi s-a aliniat cerinţelor de producţie şi calitate ale Uniunii Europene. În 2005, s-a asociat cu partenerii olandezi Honey International B.V. şi Trichilia, în prezent exportând 60% din producţie.
Pentru a reflecta noile valenţe şi expunerea internatională a producătorului, Brandient a creat numele Apidava® – adăugând cuvântul vechi dacic “dava” la rădăcina “apis” – conferindu-i astfel diferenţiere şi unicitate pe piaţă, fără a aliena partenerii tradiţionali. Designul identităţii de corporaţie Apidava, cuprinzând simbolul albinei stilizate în forma literei “a”, a fost abordat într-o manieră modernă de designerul Cristian “Kit” Paul, Creative Partner Brandient.
De asemenea, Brandient a creat numele Di Melio®, pentru sortimentul premium de miere ecologică de salcâm, şi numele SuperBee®. Identitatea de produs a brandului Di Melio® valorifică atributele specifice unui produs bio: natural, autentic, veritabil, curat, rustic, demonstrând tradiţie, grija şi atenţia pentru obţinerea mierii. Designerul Cristian Petre, Partener Brandient, a desenat identitatea DiMelio, a revitalizat identitatea brandului tradiţional Roua Florilor şi a desenat pesonajul-albinuţă SuperBee®, care poate fi regăsit pe website-ul de corporaţie www.apidava.com.
{mosloadposition user10}