Brandient a redesenat logo-ul si ambalajul Linco pentru Orkla Foods, care a dorit o improspatare a ambalajului si o diferentiere a brandului printr-o imagine mai calda odata cu lansarea noului sortiment de margarina Linco “cu unt proaspat”.
Logoul a fost re-desenat si simplificat pentru a fi facut mai vizibil si mai usor de recunoscut si de citit, pastrand caracterul fluid al literei.
Grafica ambalajului este centrata pe imaginea ludica a celor doi copii (baietelul si fetita) pentru care a manca are inca aceeasi valoare cu a se juca. Ilustratiile de fundal – diferite pentru fiecare sortiment si completate de un cod de culoare – sunt create intr-o maniera ingenua si intregesc imaginea candida si pura a brandului. Designul noului ambalaj, incusiv redesenarea logo-ului si ilustratiile sunt semnate de Cristian Petre, Partener Brandient, cu fotografie de Cosmin Gogu.
Campania de lansare a fost creata de agentia CAP.
{mosloadposition user10}