Colaborarea de peste 5 ani dintre Brandient si Transavia, leaderul pietei de carne de pui din Romania, continua si in momentul celebrarii a 20 de ani de activitate Transavia, prin reimprospatarea designului ambalajelor Fragedo, cel mai important brand din portofoliul producatorului roman.
Conceput si desenat in urma cu 5 ani de catre Brandient, brandul Fragedo a reusit sa se pozitioneze ca un reper al calitatii premium, prin viziunea si investitiile constante ale proprietarului Ioan Popa in cele mai performante linii de productie, in ambalaje de ultima generatie, in distributie si in imaginea brandului.
Odata cu aniversarea celor 20 de ani de activitate, Transavia a solicitat echipei Brandient o reimprospatare a designului de ambalaj Fragedo, iar solutiile propuse de Brandient au fost in respectul valorilor si promisiunii brandului Fragedo, prin introducerea conceptului “Well Made in Romania” intr-o nota de justificata mandrie nationala.
"Redesenarea ambalajelor Fragedo a fost un nou mod de consolidare a promisiunii de brand: calitatea premium, atentia la detaliu si daruirea. Schimbarea este un gest de leadership din partea brandului, care contureaza acum un nou stil grafic, diferentiator si expresiv." —Cristian Petre, Senior Designer Brandient.