Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandient a creat brandul QFort

brandient

QFort a fost creat de Brandient pentru firma Casa Noastra, cand aceasta a decis sa produca si sa ofere prin propriul sau brand cele mai sigure si durabile sisteme de tamplarie termoizolanta de pe piata romaneasca.

Brandul a fost dezvoltat timp de un an, in paralel cu finalizarea capacitatii de productie din Craiova, una dintre cele mai performante din Europa de Est. Firma va deschide in urmatorii 2 ani peste 150 de showroom-uri cu noua identitate.  

Valorile pe care este construit brandul QFort sunt calitatea, tehnologia de ultima generatie si increderea. Asociatorii brandului inspira, in acelasi timp, ideea de durabilitate si cea de confort, intr-o perceptie tehnica si riguroasa.

Numele brandului a fost ales prin combinarea derivatilor lexicali din termenii “calitate/quality” si “confort”, sugerand in acelasi timp soliditate si rezistenta, varianta finala “QFort” fiind capabila sa comunice instantaneu si memorabil valorile brandului atat unui public larg, cat si clientilor specializati.

Identitatea vizuala reflecta spiritul brandului, cel de rigoare geometrica, de virtuozitate inginereasca, de  tehnica “germana”, sigla plasandu-l in categorie, datorita designului literelor care marcheaza componentele lexicale (Q si F). Paleta cromatica (verde, alb, gri si negru) accentueaza caracterul de brand tehnic, demn de incredere si sigur/durabil, care garanteaza confortul clientului si calitatea produsului.

“Desenarea identitatii pleaca de la un wordmark construit inginereste, in spirit cartezian, in jurul semnului unui echer/colt de fereastra, sugerand precizia constructiei produsului”—Cristian “Kit” Paul, Creative Partner, Brandient.

Campania de lansare a noului brand, creata de Next (Creative Director Liviu David), originala si plina de umor, construieste intr-un mod memorabil si cu impact imediat asociatorii de brand si defineste clar pozitionarea si tonul comunicarii (tone of voice).

In acelasi timp, Brandient a refacut identitatea brandului corporatist Casa Noastra, cel mai mare producator sisteme de tamplarie termoizolanta de pe piata romaneasca, firma cu capital in totalitate romanesc, infiintata in anul 1995.

Bucuresti, 14.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.