Brandient a creat numele Frateus şi designul identităţii de ambalaj pentru un nou produs al firmei Transavia, în cadrul unei colaborări de durată privind strategia şi designul portofoliului de branduri al liderului pieţei de carne şi preparate din carne de pui. Numele Frateus este memorabil şi sugerează valenţele conviviale ale produsului, care arareori se consumă în singurătate. “Iute la frăţie” şi cu simţul umorului, românul va aprecia atât calitatea cât şi rolul social al cârnăciorilor.
Satisfacţia culinară este adesea o premisă a reconcilierii şi “înfrăţirii” contrariilor – ceea ce a inspirat şi creaţia identităţii grafice Frateus, exprimată prin logo-ul jumătate lună, jumătate soare. Identitatea Frateus este integrată în sistemul grafic de ambalaj creat de Brandient pentru produsele endorsate “De la Transavia” odată cu lansarea în această vară a gamei Fragedo, primul brand din noul portofoliu. Logo-ul
Frateus a fost creat de Cristian Petre, Partener Brandient, iar gama de ambalaj a fost desenată de Alin Tămăşan, Senior Designer.
Odată cu lansarea cârnăciorilor din carne de pui Frateus, Transavia vine în întâmpinarea noilor tendinţe de consum: alimentaţia sănătoasă şi timpul scurt de preparare. Produsele sunt realizate după reţete internaţionale de success, printr-o tehnologie inovativă de ambalare şi pasteurizare, în noua unitate de procesare a cărnii de la Oiejdea – cea mai performantă din Europa Centrală şi de Est. Campania de publicitate pentru lansarea brandului Frateus este semnată de agenţia Next Advertising.
{mosloadposition user10}