Brandient a creat numele EllaBella® si designul identitatii de ambalaj pentru un nou produs Transavia, in cadrul unei colaborari de peste 2 ani privind strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si preparate din carne de pui. EllaBella® este al treilea brand creat de Brandient pentru Transavia, sub brandul umbrela “De la Transavia”.
Produsa cu tehnologii de ultima generatie si unice in Romania, EllaBella® este o gama premium de produse semi-preparate din carne de pui, care se va impune pe piata prin calitatea exceptionala si varietate. Conceputa ca o linie de produse foarte sanatoase si gustoase, gama EllaBella®este in acelasi timp raspunsul pe care producatorul Transavia il da nevoilor stilului de viata modern, al cuplurilor tinere, femeilor si barbatilor tineri care nu doresc sa petreaca prea mult timp gatind, dar care sunt preocupati de calitatea si sanatatea hranei.
Brandul isi propune transformarea ritualului mancarii in “placere fara obligatii”, printr-o personalitate spectaculoasa si senzuala. Designul sustine pozitionarea premium si are la baza ilustratiile lui Marguerite Sauvage, unul dintre artistii europeni contemporani consacrati. Conceptul ambalajului si aplicatiile sunt semnate de Cristian Petre, Partener Brandient. “EllaBella® isi propune sa fie starul portofoliului Transavia. Atunci cand am desenat ambalajul, ne-am dorit sa se ridice la standardul de calitate exceptionala al produselor EllaBella®”, Cristian Petre, Partener Brandient.
{mosloadposition user10}