Brandient a creat brandul Brikston pentru cea mai rezistenta caramida din Romania, produsa de Ceramica Iasi.
Firma ieseana are o traditie indelungata in domeniul materialelor de constructii, iar nevoia unei identitati de produs a devenit necesara in conditiile in care marfuri care pana nu demult erau considerate commodities (vrac, fara identitate) au inceput sa fie marketate sub identitati distincte. Colaborarea cu Brandient a inceput in 2007, cand fondul de investitii Advent International a preluat Ceramica Iasi iar noua echipa de management a decis revitalizarea identitatii de corporatie.
Numele trebuia sa reflecte calitatile de rezistenta exceptionala la compresiune ale unei caramizi "tari ca piatra", si astfel s-a nascut Brikston, pornind de la cuvintele anglo-saxone brick (caramida) si stone (piatra). De altfel, caramida Brikston poate sustine 140 tone, fiind mult mai rezistenta decat cer normele legale.
Logoul Brikston este desenat cu o litera masiva, unghiulara, stabila iar simbolul este un paradox vizual in trei dimensiuni, reprezentand planul unei incaperi dar si conturul unei caramizi. Intreruperile de sablon din semn si din litera dau senzatia de caracteristici "heavy-duty", de rezistenta industriala. Logoul este creat de Bogdan Dumitrache, Senior Designer Brandient iar aplicatiile grafice au fost dezvoltate de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient.
Campania de publicitate este semnata de Next Advertising.
{mosloadposition user10}