Smartree, Astral, Credisson, Flanco, Europharm, Loyalia, Albalact, Domo, Fulga, Fabryo, Savana, Gabi Szabo, HR Club, Bucharest School of Management, Novensys, Qualians, Matricia, Radiocom, Vita, Tuca si Asociatii, Syntesio, Voicu si Filipescu, Zuzu, Apidava, Casa Noastra, QFort, Di Melio, Roua Florilor, Super Bee, Docentris, Gentica, Metropotam, Qlarivia, TBI Romania, Fragedo, Ventrust, Akta, CEC Bank, Ceramica Iasi, Brikston, Dedeman, Ekeep, Fonomat, Ygrec, EllaBella, Frateus, Benevo, Biogood, Domo, Duraziv, Linco, Nemo Express, MyStaff, PeliFilip, Pluriva, Toyplex, Papane, Unirea, Verida, Sagio, Patria Credit, Kidokka, Trigento, Setila, Baudeman, Wiesana, Edata, Hermix, Cuculand, Quantrio, MyNameIsBrand si lista poate continua…
Brandient va invita la expozitia inedita de design aplicat in business “Brandient 101. Identitati grafice romanesti”, pentru a vedea in acelasi loc 101 exemple reale de identitati corporatiste si de produs desenate de companie in primii opt ani de activitate. Brandient isi propune sa demonstreze ca, dupa o jumatate de secol de uniformitate si colectivism, designul poate crea identitati unice si poate atrage comunitati in jurul acestora.
Expozitia va fi deschisa publicului in perioada 26 martie – 7 aprilie 2010, la Libraria Carturesti din Bucuresti, Str. Pictor Arthur Verona, nr. 13.
Pe data de 26 martie 2010, de la ora 17, va avea loc in incinta expozitiei Seminarul “Brandient 101 minute despre design”, in care designerii Brandient vor discuta ce au invatat din cele 101 proiecte de branding expuse.
“In Romania seductia de a comenta prea mult si a demonstra prea putin prin fapte este o maladie a oricarui domeniu. In ultimii opt ani, Brandient a decis sa vorbeasca mai putin si sa faca mai mult. Dincolo de cifra de afaceri si de reputatia de leader, rezultatul cel mai relevant este portofoliul nostru real – peste 100 de identitati vizuale pentru companii, corporatii si ambalaje romanesti, multe dintre acestea schimband cu adevarat destinul afacerilor locale pe care le reprezinta. Pentru asta, orice efort a meritat.” Aneta Bogdan, MBA, Chartered Marketer, Managing Partner Brandient.
{mosloadposition user10}