BrandFusion, compania romaneasca de strategie si design de brand, a finalizat procesul de rebranding pentru Austral, al doilea jucator pe piata serviciilor de birotica si papetarie din Romania. Noua identitate este construita in jurul simbolului cu care este asociat brandul – cangurul, redesenat astfel incat sa devina un element diferentiator si de actualitate pentru companie.
”De 17 ani, suntem cei care ridica stafeta in industrie si fac lucrurile din ce in ce mai bine. Cu toate acestea, am simtit ca vechea identitate nu ne mai reprezinta si ca e nevoie sa vorbim mai clar si coerent despre cine suntem si despre ceea ce avem de oferit clientilor nostri. Vrem sa confirmam ca suntem un reper in categorie si ca ne preocupa in continuare sa livram serviciile si produsele pe care clientii nostri se pot baza oricand”, marturiseste Emil Deliu, Director General Austral.
BrandFusion a pornit redesenarea noului logo Austral tinand cont de elementele grafice cu care brandul era deja asociat si de perceptiile clientilor despre ceea ce inseamna astazi Austral pentru ei – dinamism, prietenie, incredere. Noul logo exploreaza mai mult cangurul si il transforma in purtatorul de cuvant al brandului. “Cangurul din vechiul logo era static si lipsit de personalitate, asa ca l-am redesenat astfel incat sa prinda viata. Acum este un personaj dinamic, simpatic si cu cravata, gata oricand sa vorbeasca despre business ca un profesionist”, spune Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion, cel care semneaza noua identitate Austral.
Dincolo de latura dezinvolta a brandului, Austral ramane o companie de oameni profesionisti, dedicati acestui business.”Vechea identitate a brandului Austral a fost construita in jurul ideii de diversitate a portofoliului de produse, atribut relevant pentru clientii de acum 17 ani. De atunci nevoile clientilor de papetarie au evoluat inspre servicii, asa cum era si normal. Noua promisiune a brandului „Stii pe ce te bazezi” exprima intr-un mod simplu si clar seriozitatea, implicarea si dedicarea cu care oamenii Austral inteleg sa faca business”, sustine Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion.
Pe langa dezvoltarea noului logo si a promisiunii de brand, in procesul de rebranding au fost redesenate documentele administrative, a fost refacut brandingul pentru masini, a fost improspatat designul catalogului de produse, au fost create diverse materiale de comunicare externa: revista de oferte Austral si propuneri creative pentru flyer de promotie si print-aduri.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}