BrandFusion, compania de strategie si design de brand, a creat identitatea si ambalajele pentru noua inghetata Friz-Briz de la Class. Apartinand producatorului Dumalex, Class este deja unul dintre brandurile consacrate pe piata romaneasca de inghetata. Pentru brandul Class, provocarea permanenta a portofoliului a fost generata de presiunea companiilor multinationale, ale caror branduri beneficiaza nu doar de un design de calitate, dar si de politici de pret si distributie extrem de eficiente.
La decizia producatorului Dumalex de a introduce in portofoliul Class un nou brand capabil sa iasa din limbajul grafic monoton si previzibil al categoriei mainstream, BrandFusion a creat o identitate memorabila, desenand un ambalaj atractiv si distinctiv pe piata inghetatei.
Primul pas a fost gasirea unui nume cu sanse mari de inregistrare pentru noul produs. Intr-o categorie extrem de aglomerata in ce priveste numele protejabile, BrandFusion a propus numele inventat Friz-Briz, crescand astfel sansele de protectie comunitara a brandului. Un nume propus de Andra Oprisan, Graphic Designer BrandFusion, Friz-Briz provine din alaturarea a doua cuvinte englezesti: ’freeze’ si ’breeze’. Freeze (engl. – a ingheta) induce ideea de rece, racoros. Pe de alta parte, breeze (engl. – briza) duce cu gandul la ceva lejer, de vara. Sonoritatea numelui Friz-Briz este una jucausa si tinereasca.
Urmatorul pas a fost designul de ambalaj, semnat de Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion. Conceptul creativ al ambalajelor se bazeaza pe semnificatiile din spatele numelui: de vara, lejer, young. Asa au rezultat elementele grafice care diferentiaza cele 5 sortimente de inghetata pe care le acopera brandul Friz-Briz: floricele pentru vanilie, zmei pentru cacao, fluturi pentru capsuni, cesti pentru cappucino, baloane pentru fistic. Impreuna, cele 5 ambalaje definesc o gama care se diferentiaza prin stilul libertin, jucaus si tineresc.