BrandFusion, compania de strategie si design de brand, semneaza noua identitate de ambalaj Raureni, un brand romanesc renumit in conservarea fructelor si legumelor. Procesul de revitalizare a brandului de produs a debutat cu refacerea ambalajelor, reimprospatarea logoului si regandirea promisiunii catre consumator si a continuat cu o comunicare de brand integrata. Acum, brandul Raureni este pregatit sa arate cat mai mult din grija cu care sunt pregatite produsele.
Aparut in 1968, Raureni are 43 de ani de traditie in conservarea fructelor si legumelor pe gustul romanilor. Lider pe piata de conserve din fructe si legume pentru o buna perioada de timp, brandul a fost preluat de compania Annabella in septembrie 2008. De atunci, Annabella a investit continuu in procesele tehnologice si a regandit strategia de distributie a produselor la nivel national. Cu ocazia aceasta, s-a simtit nevoia unei actiuni la nivel de imagine care sa se identifice cu aspiratiile de business ale companiei.
Rebrandingul Raureni a debutat cu un nou design de ambalaj pentru toate cele peste 90 de produse din portofoliu si un refresh la nivelul logoului. In plus, a fost regandita promisiunea catre consumator, de unde a pornit un amplu proces de comunicare de brand: materiale de comunicare, materiale de vanzare, design si continut de site, dar si o campanie de pozitionare cu mesaj de Craciun.
Logoul vorbeste despre grija cu care sunt alese fructele si legumele si atentia si pasiunea cu care sunt prelucrate, astfel incat sa isi pastreze cat mai mult din calitatile naturale. In acelasi timp, noul slogan ”Cu drag din natura” surprinde promisiunea Raureni de a da mai departe consumatorilor cele mai de pret daruri ale naturii. Tonul comunicarii este unul prietenos, personal.
Designul ambalajelor Raureni a fost desenat pornind de la conceptul de camara moderna. ”Designul etichetelor si fontul scris de mana amintesc de produsele din camara, preparate cu grija acasa”, marturiseste Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion. Culorile ambalajelor surprind naturaletea produselor, prin faptul ca pot fi asociate cu fructele sau legumele din care sunt preparate. La dulceata, ideea din spatele designului a fost reinterpretata, fiind vorba de un produs premium. Culoarea si fontul etichetei sugereaza ca produsul este delicat si pretentios.
BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat in cei 5 ani de existenta proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Roddia, Somaco, a desenat identitatea Zone Arena, a realizat design de ambalaj pentru Friz-Briz si extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.
Annabella este o companie romaneasca din Ramnicu Valcea care are in portofoliu doua branduri de conserve de fructe si legume, Raureni si Fravil. Infiintata in 1994, compania detine cele doua fabrici si o retea de distributie zonala de 27 de supermarketuri. In 2008, Annabella a preluat Raureni de la Oltchim, investind in modernizarea fabricii si in repozitionarea brandului printre liderii din categorie. In prezent, portofoliul Raureni cuprinde o gama larga de fructe si legume conservate: dulceturi, gemuri, compoturi, muraturi, legume pentru mancare, tomate, gata preparate, siropuri si oteturi.