Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandbuilders lanseaza Reguli pentru Revolutionari

Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – doreste sa va semnaleze ultima sa aparitie editoriala: REGULI PENTRU REVOLUTIONARI – MANIFESTUL CAPITALIST PENTRU CREAREA SI MARKETINGUL UNOR PRODUSE SI SERVICII NOI

AUTOR: GUY KAWASAKI

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea – in produse, iar produsele – in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.

Cartea este structurata in trei parti, fiecare parte cuprinzand trei capitole.

CREEAZA CA UN ZEU

Aceasta parte explica modul in care se creeaza produsele si serviciile revolutionare, pornind de la analiza abordarii problemelor aflate la indemana.

PORUNCESTE CA UN REGE

Ca o revolutie sa aiba succes, cineva trebuie sa preia conducerea si sa ia decizii puternice, perspicace si strategice, sa inlature barierele care impiedica adoptarea produselor si sa evite „magnetii mortii” (greselile stupide pe care oricine le face).

MUNCESTE CA UN ROB

Revolutiile de succes presupun multa munca. Cititorii vor descoperi trei si cele mai importante componente ale acestui tip de munca.

„Cel mai original, bine scris si instructiv ghid pentru succesul in afaceri pe care l-am citit vreodata… Cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI va deveni imnul vremurilor noastre.“

Benjamin M. Rosen, Presedinte, Compaq Computer Corporation

Guy Kawasaki este CEO al garage.com, o firma cu sediul in Sillicon Valley,  care consiliaza firmele high tech pentru a obtine finantari.
El a fost, de asemenea, evanghelistul principal al companiei Apple Computer, Inc. si membru Apple.
Numele sau este sinonim cu evanghelismul ca tehnica de afaceri – si cu motocicletele.
Guy Kawasaki isi prezinta in aceasta carte manifestul pentru inovatia care va schimba lumea, utilizand lectiile invatate in batalii, cu scopul de a-i ajuta pe revolutionari sa devina vizionari.

Bucuresti, 28.07.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.