Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – semnaleaza ultima sa aparitie editoriala:
INOVATIE IN ADVERTISING
cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI,
scrisa de JIM AITCHISON.
Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si
imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit.
INOVATIE IN ADVERTISING expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii.
Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.
“O lucrare absolut formidabila! In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa.” – ADRIAN HOLMES, Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide
“Cea mai buna carte pe care am citit-o … Spre deosebire de majoritatea lucrarilor de profil, care prezinta opiniile unei singure persoane, aceasta expune o antologie de idei, care apartin multor oameni de exceptie. Aceasta este adevarata cunoastere … Care nu ar trebui sa lipseasca nici unui copywriter, art director, contabil, proiectant sau client.” – LIONEL HUNT, Lowe Hunt & Partners, Australia
“Aceasta carte este sortita sa devina o lectura fundamentala pentru toti cei care activeaza in domeniu sau care si-au propus sa patrunda in aceasta lume. Lucrarea de fata va fi extrem de folositoare tuturor clientilor care se intreaba cum li s-au cheltuit banii si care isi doresc rezultate impresionante in schimbul banilor investiti.” – NEIL FRENCH, „Worldwide Creative Godfather”, pentru toate companiile care apartin WPP Group
{mosloadposition user10}