Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandbuilders: Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului

AUTORI: AL RIES & LAURA RIES

Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – semnaleaza o aparitie editoriala de exceptie: Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului, Autori: Al Ries & Laura Ries

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:

  • Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
  • Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
  • Cum conferi interactivitate unui site?
  • Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?

Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.

Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.

„O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor.“ Marketing Week

„O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet.“ Supply Management

AL RIES este unul dintre cei mai renumiti specialisti in strategie de marketig la nivel mondial. Este coautor al bestseller-urilor Pozitionarea:lupta pentru un loc in mintea ta, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si autor al cartii Focus: un lucru de care depinde viitorul afacerii tale.

LAURA RIES este absolventa a Universitatii Northwestern si partener la firma de strategie Ries & Ries, care ofera servicii de consultanta marilor corporatii, precum Glaxo Wellcome, Alcoa, Frito-Lay sau Merck and Pillsbury.

Bucuresti, 4.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.