Florentino Delure, brand-ul de lux italian fondat de către Serghei Grigor și asociatul său – designerul Gian Paolo, s-a lansat pe piața din România, în urma unei investiții estimate la peste jumătate de milion de euro.
Florentino Delure este un concept italian premium dedicat celor care pun eleganța și rafinamentul în fruntea stilului personal. Acest concept-store inovativ oferă articole ready to wear, servicii de croitorie made to measure și bespoke, pantofi good year folosind cele mai prestigioase materiale din Italia și Marea Britanie, atât pentru bărbați, cât și pentru dame.
Bazându-se pe filosofia culturii sartoriale italiene transpuse în sloganul „Grandezza Sartoriale”, Florentino Delure transformă fiecare costum într-o operă de artă ce depășește limitele timpului și uzurii.
La ora actuală, brand-ul este prezent în România, Moldova, și Italia, cu intenția de a se extinde cu cel puțin încă două locații în România și Italia, pentru ca ulterior să-și continue expansiunea în țările Occidentale precum Marea Britanie, Franța și Elveția.
Situat într -o vilă istorică din inima Bucureștiului pe strada Cpt. Av. Gheorghe Demetriade 14, echipa full-time este restrânsă, fiind alcătuită în Capitală din 5 persoane cu roluri bine structurate și delimitate pe departamente. De asemenea, brand-ul reușește să se extindă prin crearea unui sistem eficient de colaborare atât cu reprezentanții departamentului de producție din Napoli, cât și cu echipa de designeri din Milano, care este alcătuită din 10 persoane.
Pe plan local, Florentino Delure și-a propus drept scop principal să ofere un serviciu ce lipsește în industria vestimentară din România, transmit reprezentanții, respective serviciul BESPOKE cu executarea articolelor pe măsură prin procedeul manual de către croitorii înstăriți din inima Italiei, din Napoli. În următoarele 12 luni însă, echipa brand-ului va implementa gradual prima etapă a strategiei sale globale de Marketing, care constă în investiții în Brand Awareness și Celebrity Marketing, cu scopul de a se întări pe piața românească drept lideri în serviciul Bespoke și colecții de ținute premium. Serviciul Bespoke va fi lansat în România în data de 12 octombrie, în cadrul unei ceremonii de lansare la care vor fi invitați prietenii brand-ului, inclusiv croitorul Gian Paolo din Napoli. Acest eveniment va fi urmat de un trunk show ce se va întinde pe parcursul a trei zile, între 13–15 octombrie. Maeștrii croitori veniți din Italia vor oferi sesiuni de consultanță unu la unu celor care vor avea dorința deținerii unui articol sau unei ținute Bespoke. Participarea la trunk show se efectuează în baza programării prealabile.
Într-un spectacol unic al rafinamentului italian, Florentino Delure și Restaurant Isoletta au creat o simbioză pentru a lansa un parteneriat excepțional care depășește granițele modei și ale experienței de fine dining. Colaborarea a fost inaugurată printr-un eveniment cu circuit închis care a avut loc la Florentino Delure. Seara din 28 Septembrie a adus împreună celebrități, influenceri, jurnaliști, personalități marcante din diverse industrii de lux, inclusiv respectații ambasadori din corpul diplomatic al Bucureștiului.
De asemenea, Florentino Delure oferă un spectru extins de produse și în direcția colecțiilor Ready-to-Wear, iar printre produsele vedetă din acest an, sunt cămășile lucrate manual la preț de 1790 RON, pantofi de sport pornind de la prețul de 2490 RON, și costume atât clasice cât și de sport, cu prețuri pornind de la 3490 RON. În România, brand-ul se adresează oamenilor din diverse domenii, inclusiv oamenilor de afaceri, Management, IT, persoanelor publice, și tuturor celor care apreciază procesul de manufactură, articolele executate manual pe măsură, și celor ce pun accent primordial pe importanța țesăturii într-un articol.
Showroom-ul Florentino Delure se află pe str. Av. Gheorghe Demetriade 14 și este deschis de luni până sâmbătă. Programările se pot face direct de pe site-ul www.florentinodelure.com sau la telefonul +40 740 224 452.