URSUS, partener principal al Untold pentru al patrulea an consecutiv, a completat experiența de festival de anul acesta printr-o nouă serie de ambalaje cu design dedicat evenimentului, prin care s-a lansat promotia URSUS Untold 2018 pentru tricourile in ediție limitată.
Pentru ediția UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care păstrează elementele esențiale ale brandului, celebrând în același timp atmosfera de festival, ca punte de legătură între consumatorii URSUS și Untold.
Creat sub sloganul campaniei integrate URSUS “Ce începe cu URSUS se termină EPIC la Untold!”, întregul design transmite vibrația brandului, pentru că URSUS este despre distracție legendară alături de prieteni, iar UNTOLD e locul perfect în care să se întample asta.
“Încă de la primul Festival UNTOLD, URSUS și-a surprins consumatorii cu ediții limitate dedicate festivalului. În acest an, ediția limitată de ambalaje în combinație cu ediția exclusive de tricouri au completat perfect distracția epică de la UNTOLD”- Victor Teiosanu, Premium Brands Director, Ursus Breweries..
Designul ambalajului de anul acesta a fost alcătuit din elemente-simbol ale festivalului: logo Untold, boxe, căști, microfoane, o mulțime dansând – toate integrate în forma de U, unul dintre elementele definitorii ale ambalajelor URSUS și elementele de promovare ale campaniei promoționale.
Grafica a inclus un pick-up, ca element central de suport pentru call to action-ul de campanie, alături de cateva unde audio stilizate, care îl evidentiază.
În abordarea conceptului, detaliile au reprezentat un punct central, fiind cele care descriu atmosfera de festival. Logo-ul Untold devine parte din design, fiind inclus subtil în pattern-ul din fundal, alături de un jack audio folosit ca suport pentru text.
“Am căutat să aducem elemente care fac parte din universul festivalului: muzica, multimea dansând, distracția – și să le integrăm în grafica actuală a ambalajelor URSUS, fără să ne îndepărtăm de la identitatea vizuală a brandului. Prin urmare, am inserat subtil elementele de festival, dorindu-ne să păstrăm un design de ambalaj simplu și curat. Am împărțit grafica în două direcții principale: promovarea colecției de tricouri URSUS, create special pentru ediția de anul acesta a festivalului, și transpunerea vizuală a spiritului Untold.” povestește despre conceptul grafic Luminița Dumitrache, Graphic Designer, Brand New.
S-a reușit astfel integrarea organică a brandului URSUS în povestea UNTOLD, printr-un produs “îmbrăcat de festival” și gata să ofere consumatorilor experiența distracției epice, pentru care URSUS este catalizator.
Echipa client URSUS:
Victor Teiosanu – Premium Brands Director
Anca Calugaritoiu – Brand Manager
Ingrid Viulet – Brand Manager
Vanda Clain – Brand Manager
Vlad Ifrim – Jr. Brand Manager
Cristiana Cring – Jr. Brand Manager
Echipa BRAND NEW:
Mădălina Oanță – Branding Director
Raluca Deaconu – Branding Account Manager
Luminița Dumitrache – Graphic Designer
Despre BRAND NEW
BRAND NEW este o agenție de strategie și design de brand, care de mai bine de șapte ani oferă soluții de branding și packaging pentru clienți locali și internaționali.
Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming și definirea identitatii vizuale (concept de brand, univers vizual, soluții de design, retorica de brand, vocabular vizual) și Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienți de top din industrii dintre cele mai diferite. Printre aceștia se numără: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (actual parte din Regina Maria).