- Brand Management a împlinit 18 ani, care au însemnat: 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audiență de 75% din totalul populației urbane a României
- Compania anunță planuri de dezvoltare în 10 piețe din străinătate în următorii 5 ani, printre care Germania, Franța și Benelux
Brand Management, liderul pieței românești de comunicare indoor și prima companie de profil cu acoperire națională, își dorește să reia activitatea la nivel internațional urmând ca, până în 2027, să acopere până la 10 piețe din UE. Compania anunță acest plan de dezvoltare la aniversarea a 18 ani de activitate.
Dacă, înainte de pandemie, Brand Management a activat în trei țări din UE (Bulgaria, Cehia, Ungaria), acum planul companiei este să se extindă în 10 piețe. Strategia de dezvoltare se întinde până în 2027 și cuprinde investiții în echipă, educație, inovație, digitalizare și sustenabilitate.
Modul în care Brand Management a reușit să dezvolte comunicarea indoor, alături de cei mai importanți jucători din retail, poate fi implementat cu succes și în celelalte piețe din UE. Compania își propune redeschiderea colaborării cu liderii retail-ului european dar și să ajute la creșterea interesului brandurilor pentru comunicarea către consumatori în momentele în care aceștia iau decizia de cumpărare. În același timp, își dorește ca afișajul indoor să devină un canal media mai cunoscut, mai ușor de folosit și care să își demonstreze eficiența în mixul de media al fiecărui brand.
”Piețele vest-europene pe care le targetăm sunt axate în mod special pe expunerea de tip digital display, iar noi credem cu tărie că acest tip de expunere merită să fie completată cu expunerea clasică de mari dimensiuni ce asigură un impact garantat. Extinderea pentru care ne pregătim se referă, în prima fază, la mall-urile din Germania, Franța și Benelux, dar fără a ne limita la aceste piețe sau acest tip de locații. În toate aceste țări există operatori de indoor advertising de renume mondial, dar ei se concentrează pe expunerea cu accent pe distribuție mare, fără a exploata creativitatea marketerilor și atragerea atenției consumatorilor prin ineditul adus de proiectele speciale.”, spune Laurențiu JIGA, fondator și CEE Managing Director Brand Management.
18 ani de comunicare indoor
Peste 250.000 de metri pătrați de expunere, mai mult de 2.700 de campanii și o audiență de minim 75% din totalul populației urbane și zonelor limitrofe – acestea sunt coordonatele care marchează bilanțul activității Brand Management la atingerea „majoratului” pe piața de profil.
85% dintre clienții companiei sunt în portofoliu încă de la început. Brand Management lucrează cu toate marile companii internaționale de media buying, ceea ce le permite să implementeze campanii de indoor advertising pentru marile branduri din FMCG, banking, fashion, telecomunicații, energie, computing & gadgets și bijuterii.
„Brand Management este partenerul nostru de bază încă de când mall-ul era în construcție, în 2008. Pot spune că am crescut și ne-am maturizat împreună și că tocmai acest lucru a consolidat relația noastră profesională de succes. Am realizat proiecte deosebite împreună, am implementat campanii pentru numeroase brand-uri, de la clasicele afișaje indoor și până la cele mai nonconformiste și out of the box campanii. Știm că orice am dezvolta cu Brand Management va fi implementat la un nivel înalt de calitate, de la concepție la producție și decorare. Cu siguranță vom continua colaborarea și în viitor”, spune Iuliana Benning, Media & Advertising Sales Manager at Băneasa Developments – Băneasa Shopping City.
Una dintre cele mai creative campanii dar și cel mai de succes suport creat de Brand Management în acești 18 ani este Stand-Up Column. Implementat în 2008, suportul a constituit o sursă de inspirație pentru întreaga piață de afișaj indoor pentru că s-a dovedit a fi versatil, ajungând să combine chiar și expunerea clasică cu cea digitală, ceea ce a permis includerea de componente web.
”În cei 17 ani de colaborare cu Brand Management am avut sute de campanii implementate atât în cele 5 proiecte ample de retail din portofoliul IULIUS, cât și în clădirile de birouri United Business Center. Asigurarea unui standard comun pe partea de branding al spațiilor de promovare, indiferent de oraș, a reprezentat un avantaj esențial, cu atât mai mult cu cât advertisingul în indoor presupune multe materiale pentru printuri și servicii de montaj atipice.
Componenta de digital advertising a reușit să câștige teren semnificativ în ultimii ani. Dacă la început era prima linie tăiată de clienți în momentul în care primeau propunerile noastre, acum avem multe campanii implementate exclusiv pe aceste suporturi, ajungând la peste 50% din campaniile integrate de Brand Management în Iulius Group să fie axate în această direcție. Majoritatea limitărilor existente la spațiile fixe de expunere au fost înlăturate în comunicarea pe suporturi digitale, iar Brand Management a reușit să își provoace clienții să vină cu campanii de teasing și revealing, dar și să realizeze animații care să țină cont de vizibilitatea fiecărui ecran.”, spune Bogdan Balteanu – Head of Media Sales, Iulius Group.
”Am avut mii de campanii și toate ne sunt dragi. Suntem bucuroși că sute de milioane de oameni au ajuns la brandurile pe care le punem în scenă. Mai mult decât atât, suntem mândri că afișajele noastre sunt uneori atât de inedite încât oamenii le filmează și le postează pe paginile proprii de social media”, spune Laurențiu JIGA, fondator și CEE Managing Director Brand Management.