- Brand Management a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an față de aceeași perioadă a anului 2022;
- Compania are o cotă de piață de 12,7% după doi ani de creștere constantă anuală.
Brand Management, liderul pieței de indoor advertising și prima companie de profil ale cărei servicii au acoperire la nivel național, anunță o creștere de 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al anului 2023, față de anul trecut, aceeași perioadă.
„Ne-am propus o creștere de 15% față de 2022 și iată că procentul deja a fost depășit. În ultimii doi ani, compania a avut o creștere anuală constantă, ajungând în 2023 la o cotă de 12.7% din piața totală de afișaj de interior în centrele comerciale”, arată Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management.
Aceste creșteri se datorează mai ales faptului că au continuat să inoveze în ce privește tipurile de suport pentru reclamele de interior în centrele comerciale. Vedeta, în acest moment, este 3R Stand-Up Column, coloana care asigură o expunere 360 de grade și care este construită exclusiv din materiale reciclabile. Imediat după ea, în topul preferințelor brandurilor cu care lucrează, este afișajul pe suprafețe mari – cum ar fi fațadele și mesh-urile. Le urmează îndeaproape suporturile amplasate în nodurile de trafic, precum zona de food-court sau Atrium. Ca noutate pentru piața din România, se observă o creștere a interesului pentru suporturile de tip digital screen.
Din punct de vedere al tendințelor pieței, se pot observa tranzacții între dezvoltatorii din regiunea CEE (Europa Centrală și de Est), ceea ce prevestește noi perspective de dezvoltare pentru ramura de promovare indoor. În perioada următoare se anunță noi deschideri și extinderi de centre comerciale, atât în București, cât și în alte orașe din țară.
„Este o perioadă excelentă de investiție în digitalizare, astfel că ne pregătim intens de lansarea celui mai nou serviciu Brand Management. După două decenii de leadership pe piața de indoor advertising și doi ani de cercetări intense, proiectare și dezvoltare, suntem aproape de lansarea platformei online custom. Aceasta oferă posibilitatea de a selecta de 10 ori mai repede spații publicitare la nivel național în baza informațiilor demografice, obținute prin studii de piață ce sunt făcute în fiecare an”, spune Georgian Drăghici.