- Brand Management a investit în primii săi 20 de ani de activitate 25 milioane de lei;
- Până în 2030, compania va investi alte 25 milioane de lei;
- Reclamele montate de Brand Management au fost văzute de 25 de milioane de consumatori;
- În 2025, compania își va concentra eforturile pe digitalizarea operațiunilor și pe inovarea indoor advertisingului.
Brand Management, liderul pieței de publicitate indoor din România, anunță în acest an aniversar că până în 2030 va atinge un nivel de investiții de 50 milioane de lei. Fondurile vor fi direcționate către scalare, digitalizarea companiei și consolidarea rețelelor de publicitate indoor. În 2025, compania își va concentra eforturile pe digitalizarea operațiunilor și pe inovarea indoor advertisingului, pentru a răspunde cerințelor pieței în schimbare.
„Până în 2030, investițiile totale, preconizăm să ajungă la aproximativ 10 milioane de euro. Este un efort investițional semnificativ, dar necesar în actualul context al dezvoltării tehnologiei și pieței. Până în prezent, Brand Management a implementat aproape 4.000 de campanii pentru aproximativ 700 de clienți din România, Bulgaria și Cehia. Astăzi, indoor advertisingul este un canal de comunicare familiar pentru majoritatea românilor și mai mult de 90% dintre consumatorii din mediul urban și periurban interacționează cu reclamele expuse de noi. Acest lucru înseamnă că aproximativ 25 de milioane de persoane unice din cele trei țări au văzut deja reclamele implementate de noi.”, a declarat Georgian Drăghici, Commercial Director, Brand Management.
În cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiții totale de 25 milioane de lei. Aproximativ 11,5 milioane de lei au fost alocate scalării de până acum a afacerii. Alte investiții au vizat inovația și calitatea suporturilor publicitare (3,25 milioane de lei), logistica (4 milioane de lei), digitalizarea operațiunilor (3 milioane de lei) și realizarea de studii de piață (1,25 milioane de lei). Totodată, compania a investit 750.000 de lei în energie regenerabilă pentru birouri și optimizarea consumului energetic al suporturilor publicitare.
Brand Management își propune să extindă semnificativ oferta de locații publicitare, incluzând spații precum centre sportive, benzinării, hoteluri și restaurante, pe lângă malluri, hypermarketuri și clădiri de birouri. Aceste locații reprezintă puncte esențiale de contact cu consumatorii în “daily road map-ul” lor, asigurând o expunere constantă și relevantă. Publicitatea indoor, prin proximitatea față de punctele de vânzare, va continua să fie indispensabilă în strategiile de marketing ale brandurilor, mai ales în contextul avansului tehnologic și al digitalizării.
„Anul acesta, Brand Management a sărbătorit 20 de ani de activitate în domeniul publicității indoor, o etapă importantă ce reflectă evoluția noastră alături de clienți și parteneri. În tot acest timp, ne-am concentrat pe inovare și pe adaptarea continuă la nevoile pieței, devenind un reper pentru eficiența campaniilor de indoor advertising în România. Privind spre viitor, ne propunem să extindem oferta de expunere indoor, acoperind cât mai mult din ‘daily road map-ul’ consumatorilor. Un alt proiect strategic este dezvoltarea unui software inovator, menit să transforme modul în care campaniile offline sunt implementate. Acest instrument va simplifica accesul brandurilor la spațiile publicitare din malluri, economisind timp și bugete prin agregarea și recomandarea optimă a acestora. Suntem entuziasmați să construim mai departe pe fundamentul celor 20 de ani de experiență și să venim către clienții și furnizorii noștri cu o soluție ce ajută ca în maxim 20 de minute să rezolve ce până acum făceau în mai mult de 20 de ore, continuând să redefinim standardele industriei și să susținem creșterea clienților noștri prin soluții creative și eficiente,” a adăugat Laurențiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management.