Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brand Finance a publicat topul celor mai valoroase branduri globale din industria alimentara

brand-finance-logo

Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valoreaza dublu fata de KraftHeinz, iar Yili (China) este cel mai puternic brand de lactate al lumii

In fecare an, firma de evaluare si strategie Brand Finance evalueaza peste 4.000 de branduri globale. Cele mai valoroase branduri ale sectorului alimentar sunt incluse in raportul Brand Finance Food 50. Astfel, in acest an:
• Portofoliul de branduri Unilever este evaluat la $42,9 miliarde USD, mai mult decat dublul valorii portofoliului KraftHeinz (cei care au avut recent o tentativa nereusita de preluare a gigantului anglo-olandez);
• Brandul chinezesc Yili, desi putin cunoscut in Occident, este cel mai puternic brand de lactate al lumii si al doilea ca valoare (dupa Danone);
• Brandul australian Devondale este brandul cu cea mai rapida crestere, de 35% in ultimul an;
• Brandurile alimentare in general au traversat un an dificil, cu primele patru branduri in scadere de valoare fata de anul precedent;

Intregul clasament si detalii privind cele mai mari portofiolii de branduri alimentare ale lumii, precum si metodologia Brand Finance pot fi accesate in raportul Brand Finance Food & Beverage 2017.

Brand Finance este cea mai mare firma globala independenta de evaluare si strategie de brand, cu prezenta pe toate continentele. Cuantificarea valorii financiare a brandurilor furnizeaza rigoare si claritate echipelor de marketing, proprietarilor de brand si investitorilor. Cumuland competente in strategie, branding, cercetare de piata, finante, taxe si proprietate intelectuala, Brand Finance ajuta clientii sa ia deciziile corecte pentru maximizarea valorii bandului si a businessului, si construieste o punte intre marketing si finante.

Full list – the world’s most valuable food brands

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.