Brand Connection a câştigat contul media Gallina Blanca, în urma unei licitaţii la care au mai participat trei agenţii specializate. Brand Connection va asigura activităţile de media strategy & planning pentru brandul Gallina Blanca, bine cunoscut în special pentru cuburile concentrate.
“Brand Connection s-a diferenţiat la această licitaţie prin cercetarea aprofundată pe care a realizat-o, dar şi prin înţelegerea produsului şi a categoriei. Ceea ce a generat o strategie care a răspuns obiectivelor relansării”, spune David Sagnier, Marketing Europe la Gallina Blanca.
“Îmbogăţirea portofoliului Brand Connection cu un client precum Gallina Blanca, la numai un an de la înfiinţarea agenţiei pe piaţa românească, ne oferă oportunitatea de a ne demonstra abilitaţile strategice. Am pregătit această campanie cu mult entuziasm şi ne-am bucurat de o comunicare bună cu echipa clientului”, Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
Obiectivul campaniei realizate de Ileana Tomescu şi Crina Bibicu, Planner Ana Maria Negulescu, este să relanseze Gallina Blanca pe piaţa românească. Primul val al campaniei s-a desfăşurat în perioada octombrie – noiembrie 2006.
{mosloadposition user10}