· Brand Connection a câştigat contul de media al băncii Intesa Sanpaolo în urma unui pitch desfăşurat în luna mai
· Agenţia va asigura noului client un pachet integral de servicii media: research, planning, strategy & buying
„Intesa Sanpaolo este un client important pentru Brand Connection. De aceea, pentru susţinerea acestui pitch, am activat tot ce am avut mai bun în materie de talent, experienţă, know-how şi entuziasm. Iar rezultatele nu au întârziat să apară. Ne mândrim astfel cu un cont ofertant şi un client care ne-a demonstrat că ştie ce înseamnă profesionalismul şi spiritul cooperant”, declară Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
„Am primit un brief complet, realizat într-o manieră profesionistă şi nu ne-a fost greu să înţelegem obiectivele de comunicare ale partenerilor noştri în materie de media. Astfel că, în ciuda volumului mare de muncă, lucrurile au mers ca la carte”, apreciază Ileana Tomescu. Punctele forte ale Brand Connection au fost experienţa în domeniul bancar acumulată în ultimii doi ani, echipa constantă şi cu experienţă în acest domeniu, precum şi partea de cercetare a unei categorii pe care Brand Connection o cunoaşte în profunzime.
Brand Connection îşi propune să obţină alături de Intesa Sanpaolo o colaborare pe termen lung, al cărui principal obiectiv constă în construirea unui parteneriat orientat către dezvoltare pentru ambele părţi.
Echipa care a lucrat pentru câştigarea pitch-ului Banca Românească şi dedicată în continuare acestui cont este formată din Crina Bibicu – Client Service Director, Ana-Maria Negulescu – Senior Planner, Marina Dumitraşcu – Researcher, Marius Vlăsceanu – Planner şi Ruxandra Stan – Buyer.
{mosloadposition user10}