Odată cu această schimbare, agenţia şi-a relansat site-ul şi singurul blog de acest gen de pe piaţa locală de media
Sub sloganul umbrelă: „Connecting brands and consumers through media”, noua identitate vizuală sintetizează viziunea unei companii mature, cu un portofoliu complex de servicii inovative de media. Noul look simbolizează atât diferenţiatorii agenţiei, expertiza de media, cât şi capacitatea de a oferi servicii de comunicare integrată 360 de grade cu un puternic nucleu digital.
„Noua identitate vizuală subliniază stilul inovator şi proactiv al Brand Connection. Am creat un site web care vorbeşte publicului nostru despre rezultate, creativitate, nonconformism, excelenţă aşa cum le îmbină, le oferă şi le solicită Brand Connection”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner Brand Connection.
Logo-ul agenţiei a fost remodelat la nivel de culoare şi design şi a fost elementul cheie de la care s-a plecat în dezvoltarea unui format nou de site, cu o structură mai dinamică şi uşor de utilizat (www.brandconnection.ro). În cealaşi timp, agenţia şi-a relansat blogul, singurul de acest gen de pe piaţa locală de media care are un conţinut solid de informaţii (www.brandconnection.ro/blog).
„Trăim în era web 2.0 şi în curând digitalul va deveni al doilea canal de comunicare ca importanţă după TV. Suntem încântaţi că Brand Connection este proprietarul singurului blog de media din România şi că putem comunica rapid informaţii proaspete pentru cititorii noştri. Este un instrument util prin care, de trei ani, oferim săptămânal date despre piaţa media, analize, campanii ingenioase sau informaţii despre agenţia noastră”, mai spune Ileana Tomescu.