Brand Connection va asigura pentru Banca Românească toate activităţile de media: strategy, planning & buying.
„Pentru Brand Connection, contul Banca Românească reprezintă mai mult decât valoare financiară. Reprezintă prestigiu şi o oportunitate excelentă de a demonstra pieţei de specialitate că, deşi suntem o agenţie tânără, suntem expansivi, entuziaşti şi perfecţionişti. Mai mult decât atât, Banca Românească este un cont de media foarte ofertant, care ne va permite să ne punem în valoare expertiza şi calităţile strategice”, declară Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
„Pe lângă cercetarea pieţei bancare, analiza competiţiei şi a consumatorilor şi strategia de comunicare media, am pus în acest pitch o tonă de implicare şi multe kilograme de cafea. Am lucrat cu entuziasm şi acest lucru a dat roade”, adaugă Tomescu. „Ne-a fost de mare folos experienţa bancară câştigată pe parcursul anului 2006, când am asigurat servicii complete de media pentru un alt jucător bancar important de pe piaţa românească”, mai spune Managing Directorul Brand Connection.
Prima campanie de comunicare Banca Românească derulată cu suportul Brand Connection se desfăşoară deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presă, Internet).
Echipa care a lucrat pentru câştigarea pitch-ului Banca Românească şi dedicată în continuare acestui cont este formată din Crina Bibicu – Client Service Director, Ana-Maria Negulescu – Senior Planner, Marius Vlasceanu – Planner şi Ruxandra Stan – Buyer.
Bucuresti, 10.05.2007
{mosloadposition user10}