Prima campanie de produs a fost derulată în outdoor şi online
Brand Connection asigură servicii complete de media pentru ProCredit Bank, respectiv research, planning, strategy & buying. Contul a fost câştigat în urma unei licitaţii organizate la începutul acestui an.
“Am acumulat în ultimii ani o experienţă puternică în domeniul bancar prin conturile pe care le-am gestionat, astfel încât ne-a fost foarte uşor să înţelegem şi să raspundem nevoilor de comunicare ale partenerilor noştri”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner Brand Connection.
Primul proiect, destinat promovării creditelor pentru întreprinderile mici şi mijlocii coordonat de Brand Connection, s-a desfăşurat printr-o campanie de outdoor la nivel naţional, susţinută în online.
“Suntem o bancă specializată în finanţarea afacerilor mici şi mijlocii şi a întreprinzătorilor agricoli şi vrem ca prin strategia de comunicare să aducem informaţiile legate de serviciile pe care le oferim cât mai aproape de clienţii noştri. Brand Connection a înţeles care este abordarea ProCredit Bank şi suntem siguri că vom avea o colaborare bună şi pentru viitoarele campanii pe care le avem planificate în acest an”, declară Anca Grigorescu, Director Divizia Servicii Interne ProCredit Bank.