the Syndicate semneaza noul spot TV de imagine Bramac, ne reintalnim cu armata de soldati Bramac care formeaza sistemul complet de acoperis.
De data aceasta, armata Bramac se confrunta cu o alta formatiune militara impresionanta, alcatuita din fenomenele extreme ale naturii: ploaie si grindina. Ca de obicei, Bramac actioneaza ca un sistem unitar si de neinvins, asa ca orice efort din partea “inamicului” este in van.
“De la nivelul de idee pana la cel de executie, a fost o adevarata aventura sa personificam fenomenele naturii. Am dat importanta fiecarui detaliu, de la mimica la armele folosite, iar rezultatul este, din perspectiva mea, unul spectaculos. ” – Florin Olingheru, Creative Director la the Syndicate
“Am ramas in acelasi teritoriu de comunicare stabilit inca din 2010, insa de data asta am ales ca totul sa fie mai dramatic, sa iasa clar in evidenta. Totul este intens, muzica este compusa special sa puna in evidenta actiunea de pe campul de lupta, totul este grandios, amplu, un adevarat spectacol epic.” – Razvan Vasiloiu, Head of Strategy la the Syndicate.
Din nou Bramac spune acoperisului pe nume. Conceptul prezentat vine sa sustina strategia Bramac stabilita inca din 2010. The Syndicate a reusit sa ne surprinda din nou cu un concept extrem de interesant si dinamic. Bramac este un leader, un inovator si lumea trebuie sa stie asta. – Cristiana Stoica, Marketing Manager Bramac.
Campania integrată este difuzată pe TV în perioada 06 iunie – 12 iulie 2013, pe canalele: Antena 3, , Etno TV, AXN, Discovery, Sport.ro, TVR 1, Kanal D, în punctele de vânzare prin POSM-uri, în presa scrisă de specialitate şi pe internet.
Bramac este parte a grupului Monier din 2011, fiind prezent in tari precum: Austria, Slovacia, Cheia, Ungaria, Slovenia, Croatia, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Bosnia-Hertegovina. Bramac se afla pe piata din Romania de mai bine de 18 ani, fiind leader in solutii complete pentru invelitori.