BPN România, agenția de media parte a grupului Lowe, a fost premiată cu medalia de bronz la a șasea ediție a The Internationalist Awards for Innovation in Media, New York, pentru campania Primul Ajutor, implementată pentru Crucea Roșie Română.
Campania integrată a fost dezvoltată împreună cu Medic One, agenție specializată în comunicarea medicală, și Mobile Works, agenție specializată în mobile marketing.
“Premiul obținut pentru campania Primul Ajutor este dovada faptului că implementarea conceptului de Radical CommonSense funcționează. Prin Radical CommonSense ne propunem să oferim clienților noștri o abordare diferită, să găsim acel detaliu care poate oferi o perspectivă cu totul altfel pentru o campanie de comunicare și promovare”, a declarat Ileana Tomescu, Managing Partner, BPN România.
Obiectivul principal al campaniei a fost acela de a încuraja oamenii să se înscrie la cursurile de prim ajutor organizate de Crucea Roșie. Crearea aplicației mobile care se poate descărca direct pe telefoanele cu sistem de operare IOS a reprezentat factorul motivant pentru înscrierea la cursurile de prim ajutor, astfel că numărul înscrierilor la aceste cursuri a crescut de la o înscriere la 2 luni, la 10 înscrieri pe zi.
The Internationalist Awards for Innovation in Media,New York premiază anual cele mai inovative campanii de media realizate la nivel global analizând strategiile și rezultatele propuse de companii de media din întreaga lume.