Jim Beam, marca de bourbon numărul 1 din lume, lansează în luna aprilie noua platformă de comunicare: “Real you. Real Bourbon”, care se adresează tinerilor dornici de distracţie. Principala modalitate de activare a brandului sunt cele 120 de petreceri, în peste 25 de oraşe din ţară, organizate în două etape: în lunile aprilie – iunie şi octombrie – noiembrie.
De la prima petrecere şi până la ultima, iubitorii de distracţie şi cluburi vor avea parte de seri fierbinţi, puse la cale de Jim Beam. Mişcările incitante ale dansatoarelor cu pălării roşi, dar mai ales “Real Bourbon minute” vor aduce petrecăreţii în pragul extazului. Un mecanism simplu, denumit “bourbonometru”, sub forma unei proiecţii de sticle Jim Beam, va măsura cantitatea de whisky consumată în club. Pe măsură ce sticla se umple, acesta va indica diferite praguri: “low party”, “getting warm”, culminând cu “hot party”. Acest prag fiind atins, nu mai e decât un mic pas până la “Explosive”. Timp de un minut, animatoarele vor umple barul cu shot-uri Jim Beam, pe care le vor oferi celor prezenţi. Punctul culminant al serii este acompaniat de un hit compus de Marius Moga, dedicat special minutului Jim Beam.
Depinde doar de petrecăreţi câte astfel de minute magice vor exista!
{mosloadposition user10}