Peste 900.000 de telespectatori au urmărit aseară cea dintâi jurizare Next Top Model
Schimbarea de look la celebrul salon Laurent Tourette a fost menită să le pregătească pe concurentele celui de-al doilea sezon Next Top Model by Cătălin Botezatu pentru o schimbare mult mai şocantă. Botezatu vrea să le lase pleşuve pe protagonistele show-ului, asta după ce a declarat în repetate rânduri că toate au nişte ochi extraordinar de frumoşi, care trebuie puşi în evidenţă.
Cel de-al doilea episod Next Top Model by Cătălin Botezatu le-a adus concurentelor o schimbare radicală de look. Fetele au uitat repede entuziasmul cu care au pornit pe drumul către o carieră de succes în modelling şi au vărsat lacrimi amare în salonul lui Laurent Tourette. Această provocare nu a fost menită însă decât să le pregătească pe protagonistele show-ului pentru o schimbare mult mai şocantă. Botezatu vrea să le lase pleşuve pe protagonistele show-ului, asta după ce a declarat în repetate rânduri că toate concurentele acestui sezon Next Top Model au nişte ochi extraordinar de frumoşi, care trebuie puşi în evidenţă.
Cea dintâi jurizare din cadrul competiţiei Next Top Model by Cătălin Botezatu sezonul II a ţinut cu sufletul la gură atât protagonistele show-ului, care abia se mai ţineau pe picioare, leşinând pe capete, cât şi publicul spectator. La 21:35, peste 900.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit intervenţia juriului Next Top Model by Cătălin Botezatu, care a trebuit să scoată pe braţe concurentele, aproape dublu faţă de telespectatorii Pro Tv, care urmăreau atunci confruntarea dintre Steaua şi Sănătatea Cluj în Cupa României.
După succesul înregistrat cu cele două sezoane Burlacul, Next Top Model şi Burlăciţa, celebrul designer român Cătălin Botezatu continuă seria proiectelor de televiziune de mare succes de la Antena 1 cu un nou sezon Next Top Model by Cătălin Botezatu. Glamour, provocări inedite, experienţe înfricoşătoare, călătorii exotice, adrenalină, locaţii emblematice, trăiri intense, obstacole nebănuite, eşec, resemnare şi izbândă sunt doar câteva dintre ingredientele asumate de protagonistele Next Top Model la momentul îmbarcării în cursa către celebritate.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 22 septembrie 2011