Arad, Bucureşti, Baia Mare, Bacău, Brăila, Braşov, Buzău, Botoşani, Constanţa, Craiova, Cluj Napoca, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Iaşi, Piatra Neamţ, Roman, Reşita, Suceava, Târgovişte, Timişoara sunt oraşele alese de Bosch şi Dedeman pentru demararea noii lor acţiuni: “Bosch pentru meşteri mari şi mici”.
Astfel, în perioada 4 – 27 august, în intervalul orar 10:00-16:00, specialiştii Bosch vor face demonstraţii cu scule electrice în 21 de locaţii ale lanţului de magazine Dedeman. “Campania este menită să arate copiilor cât de distractiv este să meştereşti şi să le stârnească interesul pentru această activitate. Prin acţiunea “Bosch pentru meşteri mari şi mici” ne adresăm atât părinţilor, cât mai ales copiilor. Meşteritul poate deveni un mod plăcut de a petrece timpul în familie, bricolajul fiind o activitate care se poate desfăşura încă de la o vârstă foarte fragedă, chiar dacă în joacă. Astfel, pe lângă demonstraţiile organizate de specialiştii Bosch, pentru orice sculă electrică de meşterit Bosch cumpărată în timpul demonstraţiilor, clienţii Dedeman primesc pe loc şi o jucărie în formă de sculă electrică Bosch – de la şurubelniţe, maşini de găurit, polizoare unghiulare, la ferăstraie verticale” au afirmat reprezentanţii Bosch.
Caravana cu demonstraţii are următorul program:
· Dedeman Drobeta-Turnu Severin pe 04.08
· Dedeman Brăila pe 05.08
· Dedeman Baia Mare, Constanţa şi Craiova pe 06.08
· Dedeman Bacău Republicii pe 10.08
· Dedeman Cluj Napoca şi Târgovişte pe 11.08
· Dedeman Focşani pe 12.08
· Dedeman Braşov şi Buzău pe 13.08
· Dedeman Piatra Neamţ pe 16.08
· Dedeman Suceava pe 17.08
· Dedeman Botoşani pe 18.08
· Dedeman Iaşi Manta Roşie pe 19.08
· La Dedeman Roman pe 20.08
· La Dedeman Reşiţa pe 25.08
· La Dedeman Bucureşti Valea Cascadelor şi Timişoara pe 26.08
· La Dedeman Bucureşti Giurgiului şi Arad pe 27.08
Mai multe detalii se găsesc pe site-ul: www.bosch-do-it.ro.
Despre Divizia de scule electrice Bosch
Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice şi a accesoriilor aferente. În 2010, divizia a generat vânzări de peste 3,5 miliarde de euro, din care 90% în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În fiecare an, Bosch Power Tools lansează peste 100 de produse noi pe piaţă. În 2010, 40% din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. Toate cele cinci segmente de business ale Bosch Power Tools – scule electrice portabile, scule staţionare, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină – au avut o performanţă peste cea a pieţei.
Grupul Bosch este principalul furnizor global de tehnologie şi servicii. Potrivit cifrelor preliminare, aproximativ 283.500 de asociaţi au generat vânzări de 47,3 miliarde de euro în domeniul tehnologiei auto şi industriale, bunurilor de larg consum şi tehnologiei construcţiilor în anul fiscal 2010. Grupul Bosch include Robert Bosch GmbH şi cele peste 300 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Dacă sunt incluşi şi partenerii de vânzări şi servicii, Grupul Bosch este reprezentat în aproape 150 de ţări. Această reţea globală de dezvoltare, producţie şi vânzări reprezintă fundamentele creşterii viitoare. Bosch a alocat în jur de patru miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare în 2010 şi a depus cereri pentru peste 3.800 de brevete în întreaga lume. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch îmbunătăţeşte calitatea vieţii, furnizând soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi benefice.
Mai multe informaţii sunt disponibile la adresele www.bosch.com, www.bosch-press.com şi www.125.bosch.com.