Grupul Bosch, prezent în România cu tehnologii şi servicii din domeniile auto, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum şi construcţii, a prezentat la finalul lunii martie, în cadrul unui eveniment, toate soluţiile sale dedicate antreprenorilor. Astfel, Bosch România a prezentat partenerilor săi de afaceri mai multe soluţii dedicate sectorului de construcţii – de la produse de termotehnică şi sisteme de securitate, la scule electrice profesionale, tehnologie industrială şi echipamente auto. ‘’Prin evenimentul organizat de Bosch am dorit să creăm o imagine de ansamblu asupra ofertei Grupului Bosch privind sistemele integrate pentru industria construcţiilor şi echiparea clădirilor’’, a declarat Brigitte Eble, director general Robert Bosch SRL şi reprezentanta Grupului Bosch în România şi Bulgaria.
Bosch se adresează profesioniştilor din industria construcţiilor – de la proiectanţi, la dezvoltatori, antreprenori şi instalatori. Fie că este vorba de sectorul construcţiilor rezidenţiale, de segmentul comercial sau de cel industrial – în sectorul public sau privat -, Bosch pune la dispoziţia specialiştilor o paletă largă de produse şi de servicii aferente: scule electrice şi accesorii profesionale necesare pentru şantiere, echipamente pentru încălzirea clădirilor şi prepararea apei calde menajere, sisteme de securitate pentru clădiri, sisteme de sonorizare profesionale şi sisteme de conferinţă, sisteme pentru acţionări şi automatizări hidraulice, pneumatice şi electronice. Mai mult, gama de produse şi servicii Bosch dedicate industriei de construcţii – grupate în sectorul de afaceri “Bunuri de larg consum şi Tehnicii pentru clădiri” – oferă soluţii eficiente şi complete pentru specialiştii în arhitectură şi profesioniştii din construcţii.
Bosch pune un mare accent pe inovaţie şi urmăreşte să ofere partenerilor săi cele mai noi tehnologii şi soluţii eficiente care să răspundă nevoilor acestora. ‘’Aproape 35.000 de angajaţi lucrează în cercetare şi dezvoltare, iar anual cheltuim două miliarde de euro pentru produse care protejează mediul înconjurător şi resursele naturale. Aici constă, în opinia noastră, provocarea viitorului. În 2010, de exemplu, Bosch a brevetat la nivel global, în medie, 15 patente pe zi’’ a continuat Brigitte Eble.
‘’Noi am definit şapte factori de succes pentru Grupul Bosch, factori care au existat încă de la înfiinţarea firmei: independenţă şi putere financiară, putere de inovaţie, calitate şi credibilitate, prezenţă globală, viziune strategică, procese eficiente şi dezvoltarea resurselor umane. Viziunea noastră strategică a jucat un rol important în succesul Bosch şi se reflectă atât în dezvoltarea domeniului auto, cât şi, de exemplu, în domeniul energiei solare şi eoliene, a sistemeler de securitate sau în domenii noi de succes cum ar fi telemedicina sau utilizarea internetului pentru diverse aplicaţii’’ a încheiat Brigitte Eble.
Grupul Bosch în România
Grupul Bosch activează în România din anul 1994 şi deţine companii în trei oraşe. Prima companie înfiinţată în România cu 17 ani în urmă a fost Robert Bosch S.R.L., aceasta fiind urmată, în 1999, de BSH Electrocasnice S.R.L. şi de reprezentanţa Bosch Rexroth. În anul 2004, Bosch a preluat, în urma achiziţiei companiei germane Buderus AG, şi reprezentanţa Buderus din România. În 2005 s-a inaugurat la Blaj fabrica Bosch Rexroth S.R.L.. În 2007, Bosch a achiziţionat firma Business Relations S.R.L., în scopul consolidării activităţilor sale din cadrul Bosch Communication Center. La data de 1.01. 2009, Robert Bosch S.R.L. a preluat în totalitate afacerea Buderus din România.