In perioada 9 septembrie – 6 octombrie 2010 Bosch desfasoara la Metro campania "Atentia la detalii se rasplateste cu vouchere. Castigi cu Bosch in functie de achizitie!". Mecanismul campaniei este urmatorul: la cumpararea de scule electrice de mesterit Bosch din magazinele Metro se primeste automat un voucher pentru cumparaturi, valoarea acestuia fiind direct proportionala cu achizitia facuta.
Astfel, pentru achizitii cu o valoare :
– mai mica sau egala cu 199,99 de RON, se primeste un voucher de 20 de RON;
– intre 200 si 299,99 de RON, voucherul se ridica la 30 de RON;
– intre 300 si 399,99 de RON, se primeste un voucher de 40 de RON;
– mai mare sau egala cu 400 de RON, voucherul cadou este de 50 de RON.
Voucherele pot fi folosite pentru cumparaturi in orice magazin Metro, pana la data de 31 octombrie 2010.
A doua campanie, "Etaleaza-ti calitatile de invingator! Castiga unul din cele 15 premii Bosch!", are loc tot in perioada 9 septembrie – 6 octombrie 2010, fiind organizata de Bosch in parteneriat cu lantul de magazine Dedeman.
Mecanismul de desfasurare al campaniei este urmatorul: la achizitia unei scule electrice de mesterit Bosch din magazinele Dedeman, clientii Bosch primesc un talon de participare la tragerea la sorti pentru unul din cele 15 premii Bosch: 3 combine frigorifice; 3 masini de spalat automate; 3 seturi formate din blender si cafetiera; 3 seturi formate din blender si prajitor de paine; 3 seturi formate din blender si storcator de citrice. Valoarea totala a premiilor este de 18300 RON.