de la Mercedes-Benz
Agenţia independentă de relaţii publice BORŢUN•OLTEANU a organizat şi comunicat lansarea pentru presă în România a noilor Clase M şi B de la Mercedes-Benz.
Timp de două zile, pe 29 şi 30 noiembrie 2011, reprezentanţii presei au participat la primul test-drive din România cu un SUV devenit campion al eficienţei şi un autoturism care anunţă o nouă eră a clasei compacte.
Iar pentru a demonstra ce pot cu adevărat noile autovehicule, a fost ales pentru invitaţi traseul onroad Bucureşti – Sibiu – Bucureşti, dar şi unul de offroad, unde caii putere ai noului model ML au răspuns provocărilor naturii.
Traseul de offroad ales i-a purtat pe invitaţi la volanul Noii Clase M pe drumul forestier Valea Ştezii – Şanta, cu întoarcere pe drumul Păltiniş – Sibiu. Pe o parte din acest traseu se desfăşoară şi Raliul Sibiului, care tocmai a fost inclus în calendarul IRC 2012.
De asemenea, în tot acest timp, agilitatea, design-ul sportiv şi caracterul distinct ale noii Clase B au impresionat invitaţii pe parcursul a zeci de km onroad.
Noua Clasă M de la Mercedes-Benz redefineşte standardele segmentului SUV. Astfel, noile motorizări diesel BlueTEC precum şi noua generaţie a motoarelor pe benzină BlueDIRECT asigură o economie de combustibil excepţională şi o mai mare protecţie a mediului înconjurător. În ceea ce priveşte motorizările diesel, ele sunt disponibile acum exclusiv în versiuni BlueTEC, cu un nou motor de bază mai mic şi mai economic (ML 250 BlueTEC), dar şi un nou propulsor de top V6 (ML 350 BlueTEC).
Noua Clasă B reprezintă un început pentru segmentul compact Mercedes-Benz atât în ceea ce priveşte designul, cât şi tehnologia folosită pentru aceste modele. Pentru noua Clasă compactă B sunt disponibile patru motorizări noi pe benzină şi diesel, cu injecţie directă şi supraalimentare cu turbină, o transmisie automată cu dublu-ambreiaj precum şi una manuală. Şoferul este de acum ajutat de noi sisteme de asistenţă, oferite în premieră pentru acest segment (un exemplu este sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST, care ajută activ la prevenirea accidentelor).
Echipa BORŢUN•OLTEANU implicată în proiect: Mirel Dediu – PR Manager, Corina Olteanu – PR Executive, Paul Horjea – BTL Manager, Ioana Matache – BTL Executive, Liviu Cosmulescu – BTL Junior.
Echipa Mercedes-Benz România implicată în proiect: Monica Floriştean – Marketing/Communications Mercedes-Benz Cars, Valeriu Zaharia – Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Cars.