Agenţia de relaţii publice BORŢUN•OLTEANU a lansat SUB25, revistă online care inventariază manifestări ale creativităţii în cultura urbană, urmărind subiecte precum artă, modă, fotografie, film, muzică, spectacole etc.
Revista îşi propune să devină un punct de reper pentru toţi cei interesaţi de inovaţia în cultură – imagistica tinereţii şi adolescenţei, trendurile emergente în spaţiul urban, importurile de concepte culturale şi geneza lor.
Project management-ul a fost asigurat de BORŢUN•OLTEANU D/G/TAL. Design-ul şi identitatea vizuală au fost realizate de Nicu Duţă (KITRA) şi Hello Menthol (Project Manager: Alexu Toader, Art Director: Andrei Argaetic). Website-ul a fost implementat de Netvibes, prima agenţie din România dedicată în totalitate serviciilor de programare şi web development.
“Dorinţa a fost să facem un site plin de lucrurile pe care le căutăm şi iubim zilnic în jur, că ţin de arte, jocuri sau modă. Vrem să descoperim şi să încurajăm tineri încă necunoscuţi – fie că sunt cei care scriu sau cei despre care se scrie – şi să explorăm mai în adâncuri munca celor pe care-i ştim deja. Ne-a bucurat că la scurt timp după ce site-ul a fost pus online am primit mesaje de la fotografi care ne trimiteau link-uri cu portofoliul lor, semn că au înţeles ce facem”, spune Gabriela Piţurlea (Editor).
“Mi-a plăcut la proiectul ăsta întalnirea de minţi şi de energii. Au fost implicaţi oameni mulţi şi diferiţi: echipa redacţională, doi designeri, echipa de la Netvibes şi echipa de la noi. Aproape toată colaborarea s-a făcut de la distanţă. Un proces care se apropie mult de ceea ce cred că va fi viitorul în industria de comunicare. Agenţii care fac doar strategie şi project management, în timp ce orice altceva este furnizat de outsourcing”, declară Ioana Ceapă (Project Manager).
SUB25: //sub25.ro
SUB25 Facebook Page: //facebook.com/sub25.ro