Campania publicitară semnată de agenția Young & Rubicam Italia este inspirată de latura socială și de rolul celei mai bune cafele italienești în viața de zi cu zi a oamenilor
Cafeaua „… nu este ceva ce pur si simplu consumi… este o modalitate de a rămâne conectat cu ceilalți”. Aceasta este ideea de la care a pornit Luigi Lavazza în 1895, atunci când a fondat compania. După mai bine de 120 de ani, Lavazza continuă să le transmită iubitorilor de cafea de pretutindeni aceeași pasiune și viziune în fiecare ceașcă de cafea. Noua campanie internațională de publicitate „Born Social in 1895” sărbătorește exact această tradiție și rolul neschimbat al cafelei italiene autentice în a crea momente de care oamenii să se bucure împreună.
„Noua campanie internațională de comunicare este o odă adusă cafelei și se concentrează pe natura sa socială”, a spus Carlo Colpo, Head of Advertising & Media în cadrul Lavazza. „Obiectivul campaniei a fost să spună povestea celor 20 miliarde de cești de cafea Lavazza servite anual în întreaga lume, ajutându-i pe oameni să discute unii cu alții și să construiască relații. Privită din acest punct de vedere, putem spune, fără să greșim, că Lavazza este, încă din 1895, o adevărată rețea socială.”
Conceptul creativ al campaniei Born Social in 1895 reprezintă o continuare a campaniei There’s More to Taste din 2015, care prezenta călătoriile lui Luigi Lavazza pentru a descoperi originile cafelei. Astfel, noul concept face trecerea de la povestea unui brand personal la o abordare construită complet în jurul consumatorului, iar spotul este construit ca o odă adusă cafelei, ce are la bază o reinterpretare a celebrei piese „My Girl”, care ilustrează, cu o dulce ironie, diferitele povești ale personajelor.
Regia reclamei este semnată de premiații cineaști argentinieni Augusto Gimenez Zapiola și Martìn Romanella, ambii recunoscuți pentru stilul lor vizual inconfundabil și pentru capacitatea de a transmite într-un mod extrem de personal experiențele umane.
În România, reclama va rula pe TV în aprilie și mai, în două variante – de 15 secunde, respectiv 30 de secunde.