Restaurantele KFC România lansează în premieră o colecţie de sandwich-uri delicioase, în ediţie limitată – Booster Limited, cu pui #pebune, disponibil în două variante: cu pui picant, sos original de burger, castraveţi muraţi, alături de ceapă caramelizată şi o variantă cu pui nepicant cu sos original burger, ceapă caramelizată şi salată proaspătă iceberg.
Oferta Booster Limited va fi disponibilă începând de vineri, 7 septembrie, iar produsul se găseşte la un preţ avantajos în toate restaurantele KFC din ţară.
„Ne-am dorit să aducem un plus de valoare produselor KFC, iar odată cu lansarea ediţiei de sandwich-uri Booster Limited să le oferim fanilor gusturi savuroase, împachetate în reţete inedite. Ediţiile limitate pentru diverse produse dictează trendul în piaţă, ele fiind catalogate drept ‘cele mai râvnite’. De data aceasta, fanii KFC vor putea să achiziţioneze un preparat special, cu o reţetă diferită, la un preţ accesibil. Continuăm astfel să dezvoltăm strategia noastră de a oferi inovaţie la nivel de produse şi ne bucurăm că reuşim să ne surprindem clienţii cu meniuri diversificate şi campanii inedite.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
KFC România organizează lansarea campaniei Booster Limited printr-un eveniment capsulă, deschis publicului larg, în restaurantul KFC Iancului din București, pe data de 7 septembrie, începând cu ora 13:00.
Printre invitaţii speciali se numără cântăreţul Lino Golden care va susţine un mini-concert şi Graure, artistul pasionat de personalizarea pantofilor sport. Participanţii au posibilitatea de a câştiga multe premii, precum sneakerşi şi tricouri, tatuaje temporare sau vouchere cadou valabile pentru sandwich-urile din oferta Booster Limited.