Bonduelle a primit pentru a 4-a oară consecutiv statutul de Superbrand, pentru ambele categorii la care a fost nominalizat, legume congelate și legume în conserve, în cadrul celei de-a șaptea ediții Superbrands România.
Recunoscut la nivel mondial ca o marcă ce-și propune nu doar să atingă noi standarde de excelență, ci să îmbunătățească semnificativ prin produsele sale calitatea vieții oamenilor, eforturile și valorile cu care Bonduelle România se identifică au fost încă o dată validate.
În urma unui proces complex de selecție făcut de specialiști și de 1500 de consumatori români care au participat la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands România, Bonduelle a răspuns criteriilor de evaluare, încredere, leadership și dinamism. Astfel, distincția Superbrand confirmă recunoașterea brandului ca fiind lider, puternic, de calitate, încredere și care se diferențiază.
„Suntem mândri să primim pentru a 4-a oară consecutiv distincția de Superbrand pentru ambele categorii de legume, congelate și legume în conserve, la un deceniu de când România s-a alăturat acestui prestigios club. Acest lucru ne onorează, dar în același timp ne reconfirmă încrederea pe care consumatorii ne-o acordă zi de zi. De aceea ne bucurăm, nu doar pentru că oamenii recunosc și apreciază excelența care stă la baza tuturor produselor noastre, ci și pentru faptul că în centrul filosofiei noastre de business stă atenția pentru bunăstarea consumatorilor noștri” (Monica Roșu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia).
Rezultatul studiului vine și ca un răspuns al faptului că Bonduelle deține, în România, cea mai mare recunoaștere în categoria de legume în conserve și congelate, fiind perceput de consumatori ca un brand de top. Acest lucru încurajează convingerea Bonduelle că legumele reprezintă viitorul.
Conform studiilor de piață realizate, consumatorii români sunt conștienți de semnificația Superbrands. Această titulatură a devenit, în cei 10 ani de existență în România, un criteriu de selecție și un motiv semnificativ de creștere a exigenței și de reevaluare a mărcilor care nu-și păstrează promisiunea de a oferi calitate.