Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bonami și ACSIS lansează campania #mamedenota10

#mamedenota10, Bonami si ACSIS

Pe durata lunii august, magazinul online cu mobilier și decorațiuni Bonami desfășoară, în colaborare cu organizația ACSIS, o campanie de strângere de fonduri pentru rechizitele necesare începerii școlii.​​Linkul campaniei este: https://www.bonami.ro/mame-de-nota-10-campanie-caritabila-scoala.

Asociaţia pentru o Comunitate Solidară şi Intervenţie Socială (ACSIS)​a fost înființată în 2004 pentru a sprijini tinerele mame aflate în risc de abandon al copilului. De atunci a desfășurat numeroase proiecte având ca scop atât prevenirea abandonului școlar, a traficului de persoane cât și a abandonului copiilor.

“​Ne-am dorit să creăm un proiect prin care putem contribui în modul cel mai concret la ajutorarea familiilor cu copii aflate în dificultate și am avut șansa să găsim în ACSIS partenerul ideal. Ei au o experiență vastă în domeniu, iar prin proiectul lor, Acces la educaţie și sănătate pentru copii şi tineri defavorizaţi, fondurile obținute vor ajunge exact la cei ce au mai multă nevoie de ele”​, a afirmat Manuela Lică- Ionescu, Marketing Manager Bonami pentru România.

#mamedenota10, Bonami si ACSIS

În cadrul campaniei, clienții Bonami pot alege să achiziționeze obiecte virtuale, cu valori diferite: ascuțitoare, penar, ghiozdan, ce reprezintă de fapt donații. “​Am organizat campania în luna august, special pentru ca la începutul școlii copii să primească rechizitele atât de necesare​”, a mai menționat Manuela Lică- Ionescu.

Georgiana Neuman, Director Executiv ACSIS a detaliat: ”​Avem integrați în proiectele noastre 25 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 14 ani, majoritatea fiind crescuți de mame singure, care se confruntă cu situații foarte dificile de viață. Dorința noastră este să putem asigura rechizite pentru toți acești copii, prin campania desfășurată împreună cu Bonami”.

Bonami și ACSIS își propun în același timp să atragă atenția asupra problemei grave a abandonului școlar în România, acesta fiind al treilea cel mai mare din Europa, potrivit Eurostat. Procentual, rata de părăsire timpurie a școlii este de peste 18%.

Conform edupedu.ro, pentru familiile afectate de sărăcie, lipsa posibilităților de a face față cheltuielilor necesare participării școlare expune copiii riscului de abandon școlar. De asemenea, riscul părăsirii școlii crește și în cazul copiilor ai căror părinți, cu un nivel redus de educație, nu pot să îi sprijine pe aceștia în efectuarea temelor.​​Potrivit aceleiași surse, între 2015 -2016, 30.504 copii au renunțat la școală.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.