Începând din iunie, magazinul online cu mobilier și decorațiuni, oferă transportul pentru piesele de mobilier până în locuința clientului prin Curier Bonami.
Serviciul premium este disponibil momentan doar în București. „Mă bucur ca am reușit să dezvoltăm acest proiect pentru piața românească, este cel mai important pas pe care îl facem în România, venind astfel în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Dorim să le oferim ce este mai bun, atât în materie de produse, cât și în ceea ce privește serviciile.“, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
„Curierul Bonami este un serviciu inovator: nu oferim doar livrarea pieselor de mobilier supradimensionate până în interiorul locuinței clientului, ci și montajul, preluarea ambalajelor și a piesei vechi de mobilier, daca este cazul.“, a mai explicat Vopařil.
În contextul pandemiei, magazinul online și-a dezvoltat un portofoliu impresionant de produse, ajungând la 50.000 de buc., din care 25.000 disponibile în stoc, deci cu livrare imediată. De asemenea, Bonami a pariat pe dezvoltarea propriei mărci de produse premium pentru grădină, Le Bonom. Aceasta urmează să fie consolidată în perioada următoare, cu o extindere a gamei și în alte categorii de produse.
Trendul din ultimul an și jumătate, acela de a petrece mai mult timp în propriul cămin, a favorizat magazinul online, piața din România înregistrând o creștere de 40% în 2020, față de anul anterior și de 20% în primele 5 luni din 2021.
De asemenea, Bonami și-a modificat profilul, devenind dintr-un simplu furnizor de piese de mobilier și accesorii, o sursă de inspirație pentru design interior prin colaborările realizate cu celebrități locale, arhitecți și designeri.
Bonami este membră a grupului Miton și a fost înființată în 2012 de Václav Štrup. Compania are, momentan, 150 de angajați în birourile sale din Praga și 100 la depozitul de marfă al companiei. Magazinul online este prezent în 5 țări: Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România.Toate operațiunile se desfășoară din sediul companiei din Praha.