orbita in America de Nord
Noul instrument de întreţinere ajută la identificarea şi soluţionarea problemelor apărute la echipamente înainte ca acestea să se producă
Bombardier Transportation a anunţat astăzi în America de Nord, la Conferinţa Asociaţiei Americane de Transport Public din 2007 din Toronto, lansarea solutiei de întreţinere a echipamentului feroviar ORBITA, o solutie revoluţionară în serviciile din domeniul feroviar. Afacerile de servicii din domeniul feroviar ale Bombardier în America de Nord comercializează în prezent pe piaţă sistemul ORBITA ca o nouă funcţie disponibilă în portofoliul de întreţinere a parcului ca terţă parte pe care îl asigură operatorilor feroviari de tranzit. Lansată pe plan internaţional de către Bombardier în 2006, soluţia ORBITA este în prezent livrată către First ScotRail din Marea Britanie, companie ce furnizeaza servicii regionale feroviare de lung şi scurt parcurs în Scoţia şi de asemenea servicii tranzit pe timpul nopţii în Londra. De la implementarea acestei noi soluţii, First ScotRail a înregistrat o reducere substanţială a costurilor de întreţinere şi o îmbunătăţire semnificativă a respectării graficelor de circulaţie.
Soluţia ORBITA îşi are rădăcinile în principiile de întreţinere bazată pe condiţii (CBM), o abordare folosită pe scală largă în industria de avioane. CBM implică o măsurare strictă a stării în care se află echipamentul feroviar şi o analizare a tendinţelor de funcţionare pentru a prezice momentul probabil de apariţie a viitoare defecţiuni. Informaţiile sunt folosite pentru a identifica şi aborda problema înainte ca aceasta să aibă un impact asupra serviciului de tranzit. Sistemul ORBITA este proiectat spre a ajuta operatorii de tranzit feroviar să respecte graficele de circulaţie, să îmbunătăţească fiabilitatea, să reducă defecţiunile apărute în timpul circulaţiei şi să maximizeze utilizarea echipamentelor , precum şi să eficientizeze costurile de întreţinere a activelor feroviare.
“Soluţia ORBITA oferă o combinaţie extrem de convingătoare între experienţa umană, o analiză avansată a datelor, precum şi ultima generaţie de tehnologie de management al informaţiei,” spune William Spurr, Preşedinte, Bombardier Transportation – America de Nord. “Acest sistem şi-a demonstrat deja valoarea într-o reţea feroviară reală în Marea Britanie iar noi suntem încântaţi să îl oferim şi clienţilor noştri din America de Nord.”
{mosloadposition user10}