pentru trenurile REGINA
Noi trenuri bazate pe platforma Regina ce şi-a dovedit deja efcienţa şi fiabilitatea încă din prima zi de utilizare
Pritenoase cu mediul înconjurător şi adaptate condiţiilor de climă din Suedia
Compania de stat Suedeză ce gestionează căile ferate, SJ AB, îşi va mări flota de trenuri de mare viteză BOMBARDIER REGINA. Contractul pentru 20 de trenuri cu 4 vagoane este evaluat la aproximativ 221 milioane de euro (349 milioane USD). Livrarea va începe in Aprilie 2010 şi se va încheia în August 2010. Contractul mai include şi o opţiune pentru încă 20 de trenuri.
Flota extinsă de trenuri REGINA va oferi numărului în continuă creştere al pasagerilor SJ cel mai înalt grad de comfort şi servicii. Îmbunătăţirile aduse acestor noi trenuri includ vagoane mai largi, mai multa flexibilitate, şi comfort in realizarea interioara a vagonului. Pasagerii vor continua să se bucure de servicii în clasa I, în bistro, în tren – internet şi serviciu de informaţii “infotainment”, nivel de zgomot scazut şi cel mai înalt nivel de design interior.
Trenul REGINA este potrivit pentru a opera pe rute regionale, inter-regionale şi intercity. În Scandinavia, peste 70 de trenuri REGINA sunt operaţionale sau comandate în momentul de faţă. Trenurile sunt proiectate şi verificate pentru a rezista la condiţiile de climă din ţările nordice. Sistemul innovator de propulsie şi control BOMBARDIER MITRAC ce beneficiază de frânare regenerativă reduce energia consumată de tren la minimum şi poate economisi până la 20% energie comparativ cu generaţiile anterioare de trenuri de mare viteză. Boghiurile cu osii orientabil reduc forţa asupra şinelor şi de aceea minimizează uzura acestora.
Jan Forsberg, CEO SJ a afirmat : “Aceste noi trenuri vor completa foarte bine trenurile pe care le avem în flotă. Ele au acelaşi nivel de comfort şi de viteză ca şi trenurile actuale X2000 şi sunt în concordanţă cu cerinţele de flexibilitate pentru trenurile noastre regionale. De asemenea am pus mult effort în design şi comfort , atât pentru interior cât şi pentru exterior.”
Comentând asupra comenzii, Preşedintele Diviziei de Căi Ferate şi Metrouri a Bombardier Transportation, Stephane Rambaud-Measson, spunea: "Suntem extrem de mulţumiţi de această nouă comandă din parte unui client valoros al nostru cum este SJ. Aceste trenuri REGINA menţin un nivel de fiabilitate şi comfort ce stabilesc un standard pentru trenurile din viitor . Trenurile REGINA oferă comfort sporit pentru pasageri şi sunt capabile să reziste la iernile aspre din Scandinavia. Bombardier este mândru de această realzare şi de relaţia da pozitivă cu SJ."
Managementul de proiect şi şi partea de inginerie se vor desfăşura la Västerås, Sweden, unde vor fi proiectate şi produse deasemenea sistemele de propulsie BOMBARDIER MITRAC.
În Germania vehiculele vor fi realzate şi asamblate la fabrica Bombardier din Hennigsdorf; caroseria va fi realizată în Görlitz, şi boghiurile în Siegen.
{mosloadposition user10}