Initiative România a lansat un nou framework strategic prin care propune o viziune integrată de analiză, optimizare și eficientizare a investiției de media pe întregul funnel de consumator. Adresarea integrată a întregului funnel de consumator și alocarea eficientă, precisă și strategică a eforturilor de media fac parte din framework-ul Fame & Flow, viziunea globală a Initiative, pentru maximizarea impactului media în rezultatele clienților săi.
Framework-ul strategic a fost lansat în cadrul celei mai recente ediții BOLD, iar tema evenimentului dedicat a fost și una dintre cele mai mari provocări din marketingul digital de azi: cum să obții rezultate comerciale rapide, reușind să construiești brand și relevanță culturală pe termen lung. Continuând o tradiție de peste opt ani, evenimentul l-a avut ca invitat special pe Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative, care, alături de echipa locală de digital a Initiative România, formată din Cosmin Oțel, Head of Digital, Bogdan Slăvescu, Head of Performance și Alex Marin, Digital Lead, a adus în prim-plan cele mai noi trenduri din marketingul digital global și felul în care acestea se reflectă în piața locală.
„Suntem într-o perioadă efervescentă în care ritmul inovației tehnologice ne provoacă și ne susține să construim noi modele de succes pentru branduri. Decalajele strategice dintre regiuni sunt din ce în ce mai fluide, iar prezența mea la BOLD by Initiative este un semnal în plus despre potențialul pozitiv al acestei piețe. Lansarea noului framework strategic Initiative ne permite să construim campanii eficiente bazate pe date și modele verificate prin care oferim clienților o creștere solidă în brand, reușind în același timp să livrăm și succesul comercial necesar pentru a alimenta bugetele media”, a declarat Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative.
De la impactul Inteligenței Artificiale în marketingul digital, consumul fragmentat de media și impactul său în toate deciziile brandurilor până la folosirea volumelor mari de date pentru creșterea eficienței comunicării, Michael Campbell a făcut o analiză a celor mai importante schimbări pe care le vom vedea în perioada următoare. Expertiza lui Michael Campbell în modelarea datelor și abordarea integrată a întregului funnel de consumator a oferit invitaților o demonstrație despre cum poate să arate o alocare strategică de resurse și cum se pot obține rezultate solide în urma unei campanii de comunicare.
Într-un context economic în care presiunea pe rezultate rapide este din ce în ce mai mare și investițiile în marketingul digital cresc, brandurile trebuie să aplice principii de eficientizare și analiză a datelor în fiecare etapă a interacțiunii cu consumatorul, alocând în același timp resursele necesare creșterii solide pe termen lung. Folosind principii de digital performance, alături de instrumente și tactici de măsurare a celor mai importanți indicatori de brand, noul framework strategic Initiative permite brandurilor să aibă o creștere solidă și sigură.
Liderii din marketingul local prezenți la eveniment au descoperit o nouă perspectivă de analiză a datelor de consumator și de brand, integrate într-un framework complex ce-și propune să maximizeze eficiența investiției cu relevanță culturală folosind o abordare bazată pe tehnologie.