Începând cu luna iulie, Bogdana Gheorghe devine noul Director General al RetailZoom. Bogdana și echipa ei vor conduce procesul de lansare al noului portofoliu de produse și servicii RetailZoom.
Bogdana a construit o carieră de succes în cercetarea de piață, având o experiență de peste 18 ani. Anterior acestei pozitii, Bogdana Gheorghe a condus departamentul de Consumer Research al Nielsen Romania pentru 8 ani, după care, începând cu 2012 s-a implicat în proiecte de business development și marketing pentru lansarea digital couponing în România și pentru promovarea de software în domeniul sănătății.
„RetailZoom deține o expertiză de analiză de date de vânzări extrem de avansată și în linie cu noile tendințe tehnologice: online, accesibil și complex în acelasi timp. Din 2018 ne propunem să devenim un jucător important în oferirea de soluții avansate de analiză a coșurilor de cumpărături si de fidelizare a clienților, atât pentru retaileri, cât și pentru producători. Misiunea RetailZoom este de a deschide orizonturi noi în „citirea” datelor de retail audit dincolo de informațiile de bază, în scopul dezvoltării planurilor clienților în mod rapid și relevant.”
Serviciile RetailZoom ajută organizațiile să înțeleagă și să pună în aplicare puterea datelor – să anticipeze comportamente și tendințe, să descopere tipare și asocieri speciale, neașteptate între date, să dezvolte modele relevante și puternice pentru interacțiunea cu clienții. Analizele predictive livrează informație pentru anticiparea tendințelor, dar și încredere pentru acțiune.
RetailZoom este prezentă în România din 2012 și oferă servicii de retail audit, analize de preturi și promotii, CEM, PEM, PromoTrack, soluții de basket & predictive analytics – toate bazate pe tehnologie. RetailZoom deține expertiză în peste 18 țări din Europa Centrala și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.