BMW xDrive Challenge debutează oficial pe pagina de Facebook BMW România pe 22 noiembrie. Este un joc on-line multiplayer, un simulator de condus 3D. Complexitatea aplicaţiei este o premieră pentru proiectele de Facebook oferite pentru România şi oferă, alături de o experienţă virtuală de condus a modelelor X şi posibilitatea utilizatorilor de a participa la concursuri cu premii importante. Este un nou pas BMW Group România în dezvoltarea comunicării pe social media, care vine după o serie de proiecte importante, aşa cum au fost competiţia BMW Seria 1 Community sau lansarea on-line a noului MINI Roadster.
BMW xDrive Challenge poate fi accesat din pagina oficială de Facebook BMW a tuturor ţărilor din Europa Centrală şi de Est (pentru România: www.facebook.com/bmw.romania). Participanţii vor putea testa patru automobile BMW şi se vor putea întrece în diverse competiţii pentru premii reale. În acelaşi timp, utilizatorii vor acumula puncte de experienţa şi „BMW Credits” cu care vor putea repara şi alimenta maşina, cumpăra noi automobile sau se vor putea înscrie în diverse competiţii.
În prima faza, în lunile decembrie şi ianuarie, premiile vor fi oferite de partenerii BMW xDrive Challenge: Rauch, K2, Bang & Olufsen – Bang & Olufsen Form 2 si Deluxe Music. Acestea includ produse şi servicii oferite de partneri.
În a doua etapă, participanţii la BMW xDrive Challenge pot câştiga o invitaţie pentru a participa la un eveniment real BMW de drive test. Astfel, utilizatorii pot face trecerea de la experienţa virtuală de condus către lumea reală şi se pot întâlni cu cele mai noi modele BMW xDrive.
Despre joc
Aplicaţia, dezvoltată special pentru Facebook, oferă grafică 3D de rezoluţie superioară şi înaltă calitate folosind 3D Unity Plug-in. Jocul vine cu un nivel ridicat de realism, spaţiul virtual este o copie 1:1 a reţelei de drumuri din zona Eiger, din Alpii Elveţieni, construită folosind informaţii topografice şi imagini din satelit. Simularea include şi elemente de vreme dinamice (ploaie, ninsoare, nori), care au impact asupra comportamentului dinamic al automobilului. De asemenea, pentru mai mult realism, mediul influenţează şi aspectul exterior al automobilului care, în testele of-road pe noroi, se murdăreşte. Utilizatorul poate apoi vizita o spălătorie virtuală pentru curăţarea automobilului.
Se pot testa patru modele, dintre care trei se câştigă ulterior. Fiecare model se distinge printr-o viteză maximă şi comportament dinamic specific. Sunt disponibile patru tipuri de trasee: Macadam, Noroi, Zăpadă şi Extrem.
Vor fi oferite trei moduri de joc: Test Drive (permite explorarea Alpilor Elveţieni), Friend Challenge (până la 4 prieteni se pot întrece on-line pentru a câştiga BMW Credits), Championship. În modul Championship, utilizatorul poate câştiga BMW Credits şi puncte de experienţă pentru deblocarea unor modele noi de test sau circuite noi. Rezultatele în cursele din modul Championship sunt baza clasamentelor care pot aduce participanţilor premii reale. De asemenea, prin participarea în modul „Championship”, utilizatorul primeşte puncte de experienţă care fac disponibile automobile şi curse noi.
Despre BMW xDrive
BMW xDrive este sistemul de tracţiune integrală al mărcii. Acesta permite o distribuţie variabilă, dinamică a cuplului de până la 100% între cele două punţi. O caracteristică specială a sistemului este că acesta este gestionat inteligent atât pentru o aderenţă optimă, dar şi pentru un comportament dinamic superior în viraje. De exemplu distribuţia dinamică a cuplului către puntea spate corectează tendinţele de subvirare care caracterizează, de obicei, modelele cu tracţiune integrală şi conferă modelelor BMW xDrive un caracter deosebit de sportiv.
Aproximativ 70% dintre modelele comercializate în România sunt echipate cu BMW xDrive.
Despre BMW Group România în social media
Pagina oficială BMW România (www.facebook.com/bmw.romania) a debutat în 2010. Cu peste 26.000 de fani, BMW este cea mai de succes marcă de automobile din România. BMW are în total peste 150.000 de fani pe paginile de Facebook dedicate din Europa Centrală şi de Est. În acest moment, dintre cele şapte ţări din regiune, România ocupă poziţia a patra, cu Slovacia înregistrând cel mai mare număr de fani – peste 50.000.
Prezenţa BMW Group este completată de pagina oficială MINI (www.facebook.com/mini.romania) şi pagina de Twitter BMWRO (www.twitter.com/BMWRO)